BrandTailors centreaza pentru un gol de bronz in cadrul editiei a 4-a a premiilor Effie.

Dupa un parteneriat de peste un an cu Pambac si Headvertising, BrandTailors dovedeste ca a creat un brand de valore pe piata de faina: Grania. Introdusa in piata in Aprilie 2005, Grania reuseste ca pana la jumatatea anului urmator sa ajunga la o cota in volum de 9.4% din total piata, contribuind la aducerea companiei Pambac pe locul 4 in topul producatorilor de faina in iunie 2006. (Sursa - MEMRB)

"Transformarea Grania intr-un brand atat de valoros se datoreaza atat efortului sustinut depus de Pambac pentru implementarea in piata cat si impactului fabulos pe care l-a avut campania de comunicare dezvoltata de catre Headvertising", mentioneaza Beatrice Danis - Managing Partner BrandTailors, "totul fiind fundamentat pe o baza sanatoasa pusa de strategia de brand care a avut o contributie majora".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Festivaluri

Sectiune



Branded


Related