Pentru al doilea an consecutiv, Bergenbier este cel mai premiat brand de bere in cadrul festivalului Effie.
2 Gold Effie alaturi de Leo Burnett pentru Bergenbier, un Silver Effie cu McCann Erickson pentru campania Lowenbrau.
Facand echipa cu Leo Burnett, Bergenbier a castigat in 2006 Marele Premiu Effie pentru campania "Prietenii stiu de ce", aur in categoria Bauturi Alcoolice pentru aceeasi campanie si aur pentru campania "Gratarele" in categoria "promotii FMCG". Alaturi de McCann, Bergenbier si-a adjudecat argintul in categoria "Bauturi Alcoolice", cu campania "Acum ori niciodata".
Dupa succesul din 2006, Mihai Ghyka, directorul general al Interbrew Romania spunea: "Cazul Bergenbier prezentat la Effie reprezinta o premisa foarte buna pentru anii care urmeaza. Va fi insa mult mai greu pentru Bergenbier sa castige un Effie in anii urmatori pentru ca cresterile pe care le generezi cand esti lider sunt mai putin spectaculoase decat atunci cand preiei leadership-ul categoriei."