[Marcom 2024] Mihaela Crăciunescu: În tot acest haos, creativitatea poate fi arma pentru a găsi un echilibru sau măcar o supapă

[Marcom 2024] Mihaela Crăciunescu: În tot acest haos, creativitatea poate fi arma pentru a găsi un echilibru sau măcar o supapă

Incertitudinea a fost cuvântul anului 2023. Și asta s-a văzut în bugete, viziune și decizii pe termen scurt și mediu, în detrimentul planificării pe termen lung. Iar 2024 pare să urmeze același drum, crede Mihaela Crăciunescu, Strategy Director @ VML Romania. 

 "2023 a fost un an ca o meditație la economie – a trecut greu, dar măcar avem 10. Ce ne-a obosit mai mult a fost nevoia permanentă de ajustare din mers. Unii clienți și-au permis să consolideze o viziune pe termen lung, însă o bună parte au fost nevoiți să își actualizeze obiectivele la nevoi în schimbare, astfel că și noi a trebuit să fim quick(er) on our feet", rezumă Mihaela. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


VML

VMLY&R a preluat FRACTAL Communications, agentia locala parte din WPP, si se alatura  VMLY&R Commerce pentru a oferi brandurilor o experienta conectata.  Preluarea agentiei locale de catre... vezi detalii »

Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related