We are too poor to afford cheap things. Orice marketer care a auzit vreodată această expresie admite că în legile comerțului, calitatea unui produs este cea mai bună reclamă.
Reprezentanții agenției MTH Digital sunt de părere că într-o piață asaltată de concurență, dependentă de cele mai noi și mai strălucitoare trenduri, calitatea produselor și a serviciilor este cea mai bună carte de vizită pentru orice companie, iar rezultatele anului 2023 sunt dovada acestui deziderat: 1,3 milioane EUR și o creștere a cifrei de afaceri cu 15% față de anul anterior.
”Ne-am propus la începutul lui 2023 să ne concentrăm pe creșterea calității serviciilor oferite către clienți. Și putem spune încrezători că am îndeplinit acest obiectiv care a condus la rezultate bune pentru clienții noștri și la profitabilitatea companiei. Același lucru ni-l propunem și pentru anul acesta când țintim în continuare către creșterea calității serviciilor noastre. Fiind o agenție de digital marketing full-service, acest lucru înseamnă crearea de conținut cât mai creativ pentru rețelele de social media, de mesaje consistente care să reflecte vocea brandului în zona de email marketing și bineînțeles de îmbunătățirea performanțelor campaniilor de digital printr-o analiză atentă și incorporarea de instrumente noi.”, a declarat Raluca Radu, CEO & Founder MTH Digital.
Rezultatele bune apar atunci când continui să alegi lucrurile care funcționează extrem de bine. Pentru 2024, MTH Digital își propune să se focuseze în continuare pe creșterea calității serviciilor, astfel își va concentra eforturile în îmbunătățirea proceselor interne și creșterea echipei. De asemenea, agenția își propune să optimizeze procesele interne cu ajutorul automatizărilor și integării inteligenței artificiale.
”Cel mai mare atu în orice strategie de marketing este abordarea holistică, deoarece luăm în calcul întregul drum al utilizatorului, de la prima vizită până la decizia de achiziție. În plus, incorporarea tot mai mare a mecanismelor de tip AI în campaniile de digital marketing a început deja să influențeze targetarea și optimizarea campaniilor, ceea ce a dus la un necesar mai mare de testare și la întârzierea rezultatelor, deci la costuri mai mari pe conversie. Aici am observat că este foarte important ca în mixul de digital marketing să existe și campanii cu focus pe atragerea de public nou către brand.”, a declarat Robert Dumitru, Managing Partner MTH Digital.
Agenția MTH Digital este alături de clienții săi în calitate de departament de marketing online externalizat încă din 2016. Pentru clienții săi din domenii variate, MTH Digital se ocupă de strategie, creație, copywriting, implementarea campaniilor de Google, Facebook, Instagram, LinkedIn, Pinterest, Youtube Ads, social media, content writing și email marketing. Din portofoliul de clienți ai agenției fac parte branduri precum Mega Image, Herlitz, Fragedo, BGS, Bottega Verde, Sabon și multe altele.