[Marcom 2024] Roxana Niță: Lumea se află într-o continuă traumă colectivă, războaie, crize climatice și economice, așa că e foarte greu să lucrezi într-un domeniu în care să vrei să ocolești aceste subiecte

[Marcom 2024] Roxana Niță: Lumea se află într-o continuă traumă colectivă, războaie, crize climatice și economice, așa că e foarte greu să lucrezi într-un domeniu în care să vrei să ocolești aceste subiecte

Pe de o parte, incertitudini politice, inflație, război, urmările pandemiei. Pe de alta, avânt tehnologic și entuziasm digital nemăsurat. Cum se adaptează industria creativă la toate? Prin idei bune, spune Roxana Niță, Executive Creative Director DDB România. Roxana observă că în 2023, publicitatea s-a întors la simplitate și pragmatism, dar și la umor. 

 "Avem tendința de a ne lăsa seduși de noile tehnologii și de a trece cu vederea faptul că unele dintre cele mai puternice idei sunt cele care vin din intuiții umane", spune Roxana. 

Despre gestionarea haosului în aceste vremuri deloc plictisitoare, inteligența artificială, povești și intuiții umane, povestește Roxana mai multe în rândurile următoare: 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


DDB Romania

DDB Romania este agentia de creatie membra The Group. The Group este lider al industriei de comunicare din Romania si include agentii specializate in servicii de creatie, media, digital, branding, relatii publice,... vezi detalii »

Dosare editoriale

Oameni

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related