McCann Erickson demareaza campania pentru Magura

Kandia-Excelent lanseaza prima campanie promotionala pentru brand-ul Magura, brandul ce defineste categoria de mini prajituri de peste 20 de ani pe piata din Romania.

Cu doar 3 ambalaje de prajitura Magura, trimise intr-un plic la CP 34 OP4, Bucuresti, orice participant are posibilitatea de a castiga 1000 Euro zilnic, in perioada 2 aprilie - 11 Mai 2007. Valoarea maxima a premiilor oferite este de 34.800 Euro. Castigatorii se vor desemna prin tragere la sorti, prima avand loc in data de 16 Aprilie.

Campania, lansata sub conceptul "Tu ce ai face cu 1000 de euro zilnic?", se adreseaza unui target urban alcatuit din femei cu varste cuprinse intre 25 si 45 de ani si incurajeaza consumatorii sa se bucure intr-un mod cat mai creativ de acest castig zilnic.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related