[Marcom 2024] Mugur Patrascu: Traim vremurile template-urilor, ale mimetismului, ale oportunismului, ale prompturilor si ale vizualului gaunos, dar eye candy

[Marcom 2024] Mugur Patrascu: Traim vremurile template-urilor, ale mimetismului, ale oportunismului, ale prompturilor si ale vizualului gaunos, dar eye candy

În zece ani, creativitatea negenerativa va deveni pentru comunicare, ce sunt astazi restaurantele cu stele Michelin pentru alimentatie, crede Mugur Patrascu, Fondator Screen Native. Creativitate nu inseamna stock, retele, templates, AI, influencing, trends, insista el, acestea sunt doar arsenalul fastfoodizarii.

"Stiti cum se spune in relatii, inainte macar ma minteai frumos. Astazi se minte plictisitor. Storytellingul a trecut, acum traim vremea anunturilor. Receptorul nu mai trebuie provocat cu nimic, fie pentru ca nu mai e in stare sa decodifice, fie ca nu mai are timp", spune Mugur.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related