A dat norocul peste noi. La propriu. In sfarsit, puricii micilor ecrane s-au imbatat cu un spot de culoare iar boxele si-au luat portia de rasfat cu decibeli armoniosi. E primavara si euforia vizuala specifica sezonului nu poate sa fie mai bine exprimata decat in spotul Joe. JoeVille, pe al sau nume, e o cafea cu sare dupa o betie crunta cu reclame spumoase si fara sens.
Anii '40 marcheaza perioada de glorie a musicalurilor. "The Broadway Melody", produs de Warner Brothers, avea sa fie primul musical de succes si sa dea, astfel, tonul la un nou gen de filme. Revenind la reclame, rolul muzicii a fost dintotdeauna vital pentru reusita unui spot. Nu multi au fost cei care au indraznit sa acorde muzicii rolul principal. Honda a fost ultimul victorios demn de amintit, care a dedicat o intreaga oda sentimentului de ura. Ne-am desteptat si noi. Nu imnul patriei a fost galeata cu apa rece. Ce-i drept, Muresanu si Pann ne tot indeamna din 1848 sa ne desteptam, dar somnul de dupa-amiaza e cel mai placut. A venit 2007 si iata ca din televizor rasuna glasul unui "cocos", ce-si antreneaza corzile vocale pentru un BMW. Aleluia!
Comentarii
GET A MAN! KEK!
Eu cred ca tu ai nevoie de o femeie..si mai mult..iti place de Cristina.
este o productie eleganta, e impresionant, are un casting bun si isi face treaba ca si "entertainer"... si cu toate astea ma irita la culme.
e adevarat, nu am fost niciodata un fan al musicalurilor.