A dat norocul peste noi. La propriu. In sfarsit, puricii micilor ecrane s-au imbatat cu un spot de culoare iar boxele si-au luat portia de rasfat cu decibeli armoniosi. E primavara si euforia vizuala specifica sezonului nu poate sa fie mai bine exprimata decat in spotul Joe. JoeVille, pe al sau nume, e o cafea cu sare dupa o betie crunta cu reclame spumoase si fara sens.
Anii '40 marcheaza perioada de glorie a musicalurilor. "The Broadway Melody", produs de Warner Brothers, avea sa fie primul musical de succes si sa dea, astfel, tonul la un nou gen de filme. Revenind la reclame, rolul muzicii a fost dintotdeauna vital pentru reusita unui spot. Nu multi au fost cei care au indraznit sa acorde muzicii rolul principal. Honda a fost ultimul victorios demn de amintit, care a dedicat o intreaga oda sentimentului de ura. Ne-am desteptat si noi. Nu imnul patriei a fost galeata cu apa rece. Ce-i drept, Muresanu si Pann ne tot indeamna din 1848 sa ne desteptam, dar somnul de dupa-amiaza e cel mai placut. A venit 2007 si iata ca din televizor rasuna glasul unui "cocos", ce-si antreneaza corzile vocale pentru un BMW. Aleluia!
Joe a fost din pruncie bine hranit si educat. Au stiut parintii cu ce sa-l imbrace, cum sa-l invete sa se poarte in societate, cu ce oameni sa-l lase sa umble. Ca dovada ca acum e un adolescent stabil, aspirant, fara probleme, caruia norocul ii surade din plin. Astfel, parintii, prietenii, rudele, vecinii, toata lumea care a constribuit la dezvoltarea lui ca individ, este multumita de un asa copil. Cine n-ar fi? Joe este un tanar cu potential.
Imi place de mor. Dar nu pot sa mor inainte de a spune de ce imi place. Primul lucru ar fi caracterul inovator. Zappand posturile de televiziune in tentativa de a fugi de aceleasi reclame lipsite de seva, am dat de spotul Joe. Si degetele au luat subit pozitia de repaus pe telecomanda. I-am dat din start sanse mari de instalare pe neuronii consumatorilor din simplul fapt ca e musical, adica o raritate in publicitatea romaneasca. Zic ca e o raritate pentru ca or mai fi fost musicaluri, dar acesta este unul reusit. Poate deveni cu usurinta vecinul cerebelului pentru ca suna oricum mai bine decat boomul de jingle-uri precum "stii de ce revii la cora" (asta e vecinul meu, care apare mereu nepoftit).
In al doilea rand, actorul principal reprezinta exact personalitatea brandului Joe. Are sarm, e jovial, cu o mutra amuzanta. Este un hibrid contemporan, bine ales, dintre Fred Astaire si Ginger Rogers. Are entuziasmul si sinceritatea tanarului care afirma cu tarie ca vrea un "Ursulet" demn de parcat in fata la Fratelli. Ceea ce-I adauga inca un punct pe tabela de "divertisment".
In al treilea rand, scenariul nu lasa loc de comentarii. E impecabil. Are forta si echilibru. Omuletii din spot sunt la locul si momentul potrivit. Multa animatie a la Broadway care imi incanta de fiecare data simtul vizual si auditiv. Vizibil mult efort de echipa si financiar (mai mult pentru client), dar cu rezultate sincer demne de un BIS!
Comentarii
GET A MAN! KEK!
Eu cred ca tu ai nevoie de o femeie..si mai mult..iti place de Cristina.
este o productie eleganta, e impresionant, are un casting bun si isi face treaba ca si "entertainer"... si cu toate astea ma irita la culme.
e adevarat, nu am fost niciodata un fan al musicalurilor.