Agenția de comunicare integrată și data intelligence Cheil | Centrade, hub-ul pentru Europa de sud-est al rețelei Cheil Worldwide și NN România lansează un nou produs în cadrul platformei de comunicare ”Alternativa NN”, asigurarea Premium Care Abroad.
Noua campanie integrată pentru asigurarea Premium Care Abroad îl are drept protagonist pe actorul Adrian Nartea, alături de familia sa, și prezintă un exercițiu de imaginație prin care acesta descoperă procesul complet parcurs de un client NN care a ales din timp să fie protejat cu noua asigurare NN, de la suspiciunea unei boli grave la tratamentul necesar în străinătate.
Cheil Centrade a dezvoltat componenta de awareness online a campaniei, ce include conținut video & static, personalizat, pe canalele sociale ale brandului, ale ambasadorului Adrian Nartea, dar și alte spații de media digitală.
NN Premium Care Abroad este o soluție completă de protecție a sănătății în situația unor boli grave precum cancer, chirurgie cardiovasculară cu by-pass, neurochirurgie sau transplant. Cu NN Premium Care Abroad, fiecare caz este preluat în 2 ore lucrătoare și clienții beneficiază de medic coordonator dedicat de la prima suspiciune până la diagnostic, tratament de înaltă precizie în străinătate și post-tratament în România, având acoperire de peste 2 milioane de euro pentru cheltuielile medicale pe tot parcursul cazului.
„Din discuțiile noastre cu mii de români am înțeles că, atunci când apare o problemă gravă de sănătate, oamenii își doresc un diagnostic rapid și cel mai performant tratament posibil pentru nevoia lor. Asigurarea NN Premium Care Abroad oferă protecție completă pentru boli grave, un diagnostic clar și sprijin medical și financiar rapid pentru tratament în străinătate, acolo unde există tehnologii avansate și medicină de înaltă precizie. Iar primii clienți ne-au confirmat deja că soluția le oferă mai multă liniște și o plasă de siguranță foarte relevantă pentru momentele dificile care pot să apară în viață.”, explică Gabriela Lupaş Țicu, Chief Marketing & Operations Officer NN România.
„În viață i se poate întâmpla oricui să dea de greu pe neașteptate și nimeni nu este vreodată pregătit pentru o boală gravă. Asigurarea NN Premium Care Abroad a fost concepută cu gândul la oamenii care trec prin astfel de momente dificile și care au nevoie rapid de tot sprijinul pentru a se trata, fără să se gândească la bani. Astfel, oferim beneficii relevante care se disting în piață, iar campania integrată de comunicare evidențiază tocmai diferența pe care fiecare dintre aceste beneficii o poate face în lupta împotriva unei boli grave.”, spune Cristina Mâcă, Head of Brand & Communication NN România.
„La Cheil | Centrade credem în parteneriate de durată și în idei strategice puternice care construiesc povești relevante, remarcate atât de consumatori cât și de juriul Effie, așa cum au fost campaniile dezvoltate alături de partenerii de la NN în ultimii ani. Platforma strategică de brand «Alternativa NN » lansată împreună în 2020 merge mai departe cu o poveste plină de emoție avându-l protagonist pe Adrian Nartea, alături de familia sa. Campania integrată include producții TV, radio, conținut editoral și digital, dar și parteneriate speciale.”, adaugă Carmen Miruță, Business Leader I Marketing Operations & Strategy Cheil | Centrade.
„Am reușit să conturăm alături de echipa Saga Film și regizorul Bogdan Albu o poveste plină de emoție, magistral interpretată de Adrian Nartea, care și-a imaginat un moment de cumpănă în care totul se termină cu bine. Pentru că atunci când alegi din timp să fii protejat, știi că ai pe cine conta. Editul alert subliniază procesul fluid acoperit de produs, de la prima suspiciune la momentul în care te poți întoarce la cei dragi, pentru a te bucura din nou de ceea ce contează.”, completează Mihai Gongu, Executive Creative Director Cheil | Centrade.
NN Premium Care Abroad este o asigurare pentru persoanele cu vârsta de până la 85 de ani care locuiesc în România, indiferent de cetățenie, inclusiv copiilor încă din prima zi de viață, care acoperă patru categorii de boli grave: cancerul, chirurgia cardiovasculară cu by-pass, neurochirurgia și tratamentul tumorilor benigne pe măduva spinării, precum și transplantul de organe. Asigurarea poate fi cumpărată online pentru toată familia, cu un cost de la 176 de lei pe lună, în funcție de vârstă.
Clienții care au suspiciunea unei boli grave beneficiază de o echipă dedicată. Aceștia anunță NN, sunt contactați în 2 ore lucrătoare și beneficiază de un concierge medical de top. Astfel, un medic coordonator dedicat preia cazul în următoarele 24 de ore lucrătoare și coordonează mai departe întregul proces de diagnosticare rapidă în clinici de top din România, a doua opinie medicală și tratament în străinătate, cu excepția SUA, Japonia și Elveția. Asigurarea include și 15.000 de lei pentru cheltuieli suplimentare și o sumă de bani pentru fiecare zi de spitalizare. Asigurarea poate fi cumpărată printr-un proces digital, în baza unei discuții online cu unul dintre cei 1.600 de consultanți financiari și manageri din toată țara. Prin aplicația mobilă NN Direct, clienții au acces în orice moment, direct pe telefon, la toate informațiile despre asigurarea lor.
Credits:
Echipa NN România:
Gabriela Lupaș-Țicu - Chief Marketing & Operations Manager
Cristina Mâcă - Head of Brand & Communication
Luiza Mateiaș – Senior Brand Manager
Echipa Cheil | Centrade:
Mihai Gongu – Executive Creative Director
Miruna Potop – Group Creative Director
Iulia Dămăroiu – Senior Art Director
Ioana Cozma – Senior Copywriter
Carmen Miruță – Business Leader I Marketing Operations & Strategy
Ema Ionescu – Client Service Team Leader
Ana Maria Rădulescu – Senior Account Manager
Monica Garbur – AV Director
Miruna Baias - Head of Strategy
Parteneri
Saga Film:
Cătălin Matei – Producător
Cristian Mateiu – Manager Producție
Bogdan Albu – Regizor
Viorel Sergovici – DoP
Adriana Barbu – Coordonator postproducție
Ioana Ciobanu - Editor
Ștefania Grigorescu - Grading
Ruxandra Ștefan– Inginer sunet
Cristian Ciurea – AD
Elena Cârlan – Scenograf
Cast
Adrian Nartea/ Alina Nartea - Familia Nartea
Gabriel Simobotin – Doctor străin
Emelda - Recepționera
NN este parte dintr-un grup financiar originar din Olanda, cu o istorie de peste 175 de ani și operațiuni în 11 țări. NN este prima companie internațională de asigurări de viață care a intrat pe piața din România, în 1997, iar de 15 ani activează și pe segmentul pensiilor private, fiind lider pe piețele de profil. Totodată, NN s-a extins în ultimii ani în România și pe segmentele asigurărilor de sănătate și de locuință. În prezent, NN are aproximativ 500 de angajați și 1.600 de consultanți financiari și manageri în forța de vânzări și susține peste 2,3 milioane de clienți de asigurări și pensii, un sfert din populația activă a României, să protejeze tot ceea ce contează mai mult pentru ei.
Agenția digitală full service Cheil | Centrade este una dintre cele mai mari companii de comunicare integrată din România și servește drept hub regional pentru rețeaua coreeană Cheil în sud-estul Europei, coordonând strategia de comunicare și creație pentru Samsung. Din portofoliul Cheil | Centrade mai fac parte ENGIE Romania, PROFI România, Hochland România, First Bank, Nivea, Ursus Breweries, NN România, Carrefour România, Alpin 57 Lux, Mondelez, Raiffeisen Bank, Point Pickup, Asociația ANAIS și United Way.
În 2018, Cheil | Centrade București a lansat divizia Digital Intelligence and Analytics (DIA), un centru unic de servicii de data intelligence care deservește mai multe piețe din Europa. Înființată în 2022, divizia de Digital Media completează mixul de servicii pe care agenția îl pune la dispoziția clienților săi, beneficiind și de avantajul propriului centru de servicii digitale și analiza datelor. Diviziile DIA şi Digital Media oferă clienților soluții digitale personalizate, folosind cele mai noi instrumente analitice din sfera digitalului.
În 2023, Cheil | Centrade a obținut primul trofeu de Aur pentru Samsung la Golden Drum și un trofeu de Argint la IAB Mixx Awards Europe, ambele pentru campania Samsung„ “#22EpicNights”, o nominalizare pentru campania de lansare a brandului Kozel în România, un trofeu Silver și două de Bronz la premiile Effie, un trofeu Gold, două Silver și un trofeu de Bronz la White Square Festival, șapte trofee la Webstock pentru campanii Samsung și ANAIS, dar și un trofeu de Bronz la Top ADC*RO 2023. La lista trofeelor se adaugă unul de Argint la Luum Awards pentru campania „Share Your Power”, un Gold și două premii Silver la Romanian PR Awards pentru campania CONAF, „Clasa M. Clasa mamelor minore”, respectiv campania Samsung, „Join the Night Land”, precum și un Silver la Internetics pentru campania ANAIS „Radioul Captiv”. În 2022, Cheil | Centrade a obținut primul său trofeu de Argint la Effie Europe Awards, dar și primul Grand Prix românesc la IAB Mixx Awards Europe cu campania „Teatrul Cadourilor Dăruite din Vină” pentru Asociația ANAIS, Aurul, Argintul și două trofee de Bronz la Premiile Effie, Best Integrated Campaign la IAB Mixx Awards, un trofeu de Aur la Luum Awards, două trofee Crystal la MAD Awards, șapte medalii la Webstock, precum și șase premii la Video Gaming Awards, BizPR Awards și Romanian PR Award.