[Punct. Și de la capăt] Robert Trandafir: A fost un an al experiențelor personale. Pentru mine, a fost primul an în care am trăit mai mult, mai intens

[Punct. Și de la capăt] Robert Trandafir: A fost un an al experiențelor personale. Pentru mine, a fost primul an în care am trăit mai mult, mai intens

În 2023, a călcat pe cărbuni, s-a cățărat pe stânci, a înotat în peșteră, a intrat în gheață, a renunțat la obiceiuri nesănătoase. Robert Trandafir, CEO GUN Media, a continuat să se educe și să își caute echilibrul personal, iar asta a avut efecte bune și în business. Agenția și-a consolidat echipa de specialiști și a avut și o creștere de 15% a cifrei de afaceri.

"A fost un an bun pentru că ne-am continuat creșterea și pentru că am reușit să facem o tranziție a portofoliului de clienți ai agenției către jucători mai mari, în special din zona de e-commerce", spune Robert.

 Care sunt planurile pentru 2024, ce trenduri se arată în industrie și care sunt lecțiile pe care le-a luat din 2023, povestește Robert după cum urmează: 

 

Cu ce energie ai intrat în 2024 

Am intrat cu cea mai mare încredere în mine și în cei din jurul meu și cu dorința de a contribui la dezvoltarea unor medii sănătoase atât acasă cât și în agenție. Am avut un 2023 foarte bun pe plan personal, în care am lucrat foarte mult cu mine și îmi dă încredere că voi aduce multe lucruri pozitive în business.

 

Planuri pentru anul acesta

M-ați nimerit bine. A fost primul an în care chiar mi-am pus rezoluțiile în prima săptămână a anului. Asta după ce am tras concluziile lui 2023 în ultima săptămână a acelui an. Am avut norocul să fiu forțat să fac asta într-un program de dezvoltare personală pe care îl urmez, dar mă bucur foarte mult că am făcut-o.

Îmi doresc și lucrez să creștem ambițios în acest an cu Gun Media. Targetez o creștere de 50% a businessului și suntem pregătiți să fim mai curajoși decât în trecut.

Pe plan personal, îmi doresc să fie un an ghidat de nutriție sănătoasă și sport, cu scopul de a rămâne sănătos cât mai mult, să mă bucur de familie și de ce realizez, să îmi îmbunătățesc disciplina, să continui să mă educ și să caut să mă implic la rândul meu în proiecte educaționale.

 

Cum a fost 2023 pentru industria creativă din România

Vorbesc din papucii unui om de performance conectat la mediul digital. Recunosc că pentru mine cele mai bune creații sunt alea care chiar funcționează și care mișcă într-un fel audiența, de preferat către conversie :).

Eu am văzut 2023 ca fiind un an al consumului de video pe rețelele sociale, puternic influențat de creșterea uriașă a TikTok-ului care a făcut celelalte platforme să își adapteze și mai mult algoritmii pentru a împinge conținut similar către publicul țintă.

 

Ce trenduri se anunță în 2024

Eu cred că o să continue consumul de video și cred că vom fi puternic influențați de AI. Vedem deja multe creații generate 100% de AI și suntem doar la început. Mă aștept să văd imagini și videoclipuri spectaculoase care ne vor duce cu gândul la Metaverse-ul în care au intrat din ce în ce mai multe companii uriașe.

 

Bilanț de agenție

A fost un an în care nu ne-am îndeplinit targetul de creștere în procentul dorit, dar a fost un an bun pentru că ne-am continuat creșterea și pentru că am reușit să facem o tranziție a portofoliului de clienți ai agenției către jucători mai mari, în special din zona de e-commerce. Am reușit să încheiem cu aproximativ 4.5 milioane RON și o creștere de 15% a cifrei de afaceri.

Un aspect foarte bun pentru noi este că am consolidat o echipă de specialiști pe care ne putem baza construcția pe mai departe, capabili să gestioneze proiecte mari, dar și să vină cu idei pentru dezvoltarea noastră.

 

Proiecte în 2023

În primul rând, ne-am bucurat să menținem în portofoliul agenției pentru al 10-lea an consecutiv brandul Cupio, cu care lucrez personal din faza de construcție a primului lor magazin online acum 11 ani. Apoi, ne-am bucurat să reluăm colaborarea cu un brand foarte fresh de sanitare, înființat de niște oameni dragi mie, Neakaisa. Am adăugat în portofoliul nostru branduri puternice de Home&Deco precum TheHome, PrestigeHome, dar și jucători interesanți din alte nișe.

 

Cum a fost 2023 pentru tine

A fost un an al experiențelor personale. Pentru mine, a fost primul an în care am trăit mai mult, mai intens. Am descoperit cât de important este să te conectezi cu propriul corp, cu natura și cu sportul, și mi-a prins foarte bine.

Pe scurt, în 2023 am călcat pe cărbuni, am făcut cățărare pe stâncă, am înotat în peșteră, am intrat în gheață, am simțit că m-am apropiat mai mult de Dumnezeu, am renunțat la obiceiuri nesănătoase, am călătorit mai mult, am continuat să mă educ și am cunoscut foarte mulți oameni care să îmi ofere inspirația și bucuria de a acționa. Și culmea, am simțit că am fost mai productiv și inspirat în business.

 

Obiceiuri vechi, rutine noi

Sport. A fost primul an în care am plătit abonamentul la sală și l-am și folosit. Până acum îl plăteam pe un an și îl foloseam cam o lună.

 

La ce ai renunțat. Ce ai câștigat

Am renunțat la țigări, cred eu că definitiv (sau sper, cel puțin :) ) pentru că a fost prima dată când m-am întrebat de ce apelam, de fapt, la acest viciu. Am înțeles că de fapt, aveam nevoie să respir mai mult și am ales căi mai sănătoase.

Aș vrea să zic că am renunțat la ego pentru că lucrez la asta, dar mai am de muncă. Nu face bine nici în viața personală, nici în business.

 

Cele mai importante lecții pe care le-ai luat cu tine in 2024

  • Dacă nu dai tu drumul la idee să curgă, o va face altcineva înaintea ta și îți va părea rău.
  • Investește și înconjoară-te de oameni despre care simți că te pot inspira și ajuta să devii o versiune mai bună a ta.
  • Educa-te constant și apoi ascultă-ți instinctul.

 

Ce rezoluții ai pentru 2024

A fost primul an în care le-am făcut și mi-a plăcut exercițiul. Sper să îl repet și în anii viitori. Pentru 2024: nutriție și sport, creșterea cu 50% a businessului de agenție, timp de calitate, nu neapărat cantitate, cu familia și un mic proiect de suflet ce implică o construcție într-un loc extrem de drag mie.

 

2024 SIGUR va fi anul...

GENEROZITĂȚII.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Gun Media

La Gun Media ajutam businessuri sa scaleze folosind eficient instrumente de marketing online in sistem performance: livram strategii si gestionam campanii complexe de Google Ads, YouTube Ads, Social Media... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related