Cele mai interesante titluri din Decembrie, pe WeInvent.ro

Cele mai interesante titluri din Decembrie, pe WeInvent.ro

Gata cu sărbătorile și cu 2023! Cred ca mulți dintre noi răsuflă ușurați că au reînceput școlile și mai au un pic de răgaz din partea copiilor, așa că au fugit să se „odihnească” la birou.

Ne tot întrebăm de ce este luna Decembrie un stres, pentru noi românii. Poate pentru că suntem niște excesivi?! Cumpărăm munți de mâncare, pe care-i plătim cu banii pe care-i facem greu, ca mai apoi să aruncăm o parte importantă de mâncare, poate chiar 30%. Despre băutură n-am găsit cifre, unde se vede treaba că măcar la asta suntem mai chibzuiți. A nu se înțelege neapărat că bem tot, ci că mai împărțim și cu prietenii.

Într-un târziu ne dăm seama că toate aceste excese ne-au cam șubrezit sănătatea, apare vinovăția, apoi ușor-ușor depresia. Din fericire, la orizont sunt alte vacanțe, la care începem să tânjim taman la fix, exact când ne gândeam că suntem pe punctul să clacăm. Așa că iată-ne înapoi pe șine, precum un Montagne-Russe, care nu se oprește niciodată.

Dacă am descifrat atât de simplu acest puzzle, din spatele ciclului infinit Bucurie – Vinovăție, zicem că nu merită să ne lansăm în 2024, până nu mai aruncăm o privire la cele mai interesante titluri pe care le-am avut in Decembrie. Dintre acestea, articolul de bilanț, pe care-l publicăm în mod tradițional în ultima zi a anului, conține de fapt un clasament, al celor mai citite articole, acel Top 10 articole WeInvent, în 2023.

Revenind la Decembrie, luna a început cu un interviu interesant, în care anunțam că pe final de an, pregătind terenul pentru 2024, are loc The Future of Gaming, un eveniment pentru marketeri și advertiseri interesați să exploreze direcții noi în construcția brandurilor cu rezultat. Marius Radu – Good Game Industry și Teodora Migdalovici – #TheAlternativeSchool, co-organizatori ai evenimentului din 14 decembrie, povesteau suculent care au fost motivațiile și ce i-a adus împreună. Un interviu de Marian Costache, din seria #perspective.

În 2003, fabrica Bergenbier S.A. din Ploiești a devenit prima din regiunea Europei Centrale și de Est care producea Beck’s, respectând legea purității germane. Așa că acum 20 de ani, o echipa de specialiști din Germania împreună cu un berar au venit în Romania, la fabrică, pentru a aduce tot procesul de producere Beck’s la standardele dorite. Am vorbit cu Anca Cojocaru, Brand Manager, despre creștere, dezvoltare și planuri, precum și despre piața de bere locală. Un interviu de Romanita Oprea

La metrou. Se înțelege, în București, că este cam singurul oraș care posedă momentan. Agitație mare nu era, fiind la ceas de seară. Pentru că dacă era multă lume, nici nu am mai fi observat ditamai reclama care se întindea pe scările de la metroul de la Piața Unirii. Hmmm, ce canal interesant de comunicare. Atâtea posibilități, atâtea șanse de valorificare, de a lua premii, de a posta ceva print în Lurzer Archive, și nimic până acum. Mai multe într-un articol de opinie, semnat de Marian Costache.

Dacă pășești într-un club, la un concert, și începi să vorbești cu prietenul / prietena despre filmul de aseară, nu e ok. Pentru că nu vei auzi nimic în afară de muzică. Mai ales dacă pe scenă se află Air Lines, cel mai recent proiect semnat Augustin Nicolae. O combinație de multe influențe, cu mult bass la bază care suplinește linii de chitară, cu toboșar uneori electronic, alteori uman, versuri politice sau pe teme ecologice, multă energie și mulți decibeli. Air Lines s-au întors recent din turneul de promovare a albumului și au lansat câteva clipuri făcute chiar de ei. Ca influențe pentru sound-ul lor se numără Death from Above 1979, HEALTH, Lightning Bolt sau Royal Blood. Dar cel mai bine intrați de-i ascultați pe la concerte, pe streaming și musai pe vinilul proaspăt lansat în ediție limitată. Un interviu în exclusivitate pentru WeInvent.

Așa cum v-am obișnuit de câțiva ani buni, în ultima zi a anului publicăm un top cu cele mai citite 10 articole, publicate în anul curent. Facem asta din dorința de a menține spiritul competitiv, între autori și conținuturi de calitate, mai cu seamă că una este când ne închipuim noi despre ce și cum veți valida voi, publicul, și ce apreciați până la urmă, de fapt.

Ani de zile publicitatea exterioară, Outdoor-ul sau OOH-ul cum spunem noi în industrie, a ocupat locurile fruntașe, alături de inovația tehnologică aplicată în Comunicare. Anul acesta este cumva în aceeasi linie dar în Top 10 intră și categorii noi, cum ar fi PR-ul, HR-ul și TV-ul. Poate vreți să vedeți ce am avut în Top 10 pe 2022!

La capitolul surprize credem că merită menționat că articolul cel mai citit din 2023 a fost de fapt unul publicat în 2022, mai exact acest Top 10 articole din 2022. La capitolul de lucruri “vechi da’ bune” intră același interviu cu Tiberiu Mercurian, care scorează bine de mai mulți ani încoace, și care în 2023 este plasat ca și accesări între locurile 3 și 4.

Incheiem mulțumindu-vă că sunteți alaturi de noi, în fiecare zi, de aproape șaisprezece ani! Prin urmare, vă promitem că și în acest an, ce se anunță atât de interesant, vom veni cu articole originale ce vă vor reține cu plăcere câteva minute, din tumultul cotidian. Un an minunat să avem cu toții, pe cât mai multe planuri!

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related