Călătoria Stefanini Infinit și FASHION HOUSE continuă în 2024 și mai departe, după ce a început acum patru ani, când agenția a preluat componenta de digital marketing cu focus pe Social Media pentru FASHION HOUSE Militari. Evenimentul la care au lucrat îndeaproape în 2021 și care a contribuit la întărirea relației de colaborare, a fost deschiderea centrului FASHION HOUSE Pallady, ce impactează semnificativ încă de atunci peisajul de cumpărături din București.
Experții Social Media de la Stefanini Infinit au împărtășit cu noi că urmărirea atentă a tendințelor, urmată de setarea viitoarelor curente în fashion prin intermediul pilonilor de comunicare digitală, este procedeul de lucru din spatele conținutului autentic si actual FASHION HOUSE. Gestionarea comunității din mediul virtual presupune introducerea treptată a publicul în lumea articolelor de îmbrăcăminte și a accesoriilor premium de pe rafturile magazinelor outlet, unde campaniile FASHION HOUSE refac constant stocul de stil la prețuri super-accesibile.
Astfel, în acești patru ani, cele două companii partenere au construit cadrul propice pentru extinderea si apropierea comunităților de pe platformele de Social Media ale celor două centre de tip outlet din București. Strategia de conținut bine pusă la punct, a îmbinat informațiile utile cu promovarea promoțiilor și a locațiilor FASHION HOUSE și totodată a invitat oamenii să interacționeze cu concursurile speciale organizate pentru clienți. Remarcabile în acest sens sunt campaniile promoționale constante cu reduceri de 70% până la 90%, care demonstrează oamenilor că aducerea de elemente noi în garderobă nu trebuie să însemne un compromis în portofel.
Claritatea, încrederea și flexibilitatea oferite de client, combinate cu dedicarea, expertiza digitală substanțială și creativitatea agenției, au dus treptat la creșterea interesului publicului țintă față de ofertele magazinelor din centrele FASHION HOUSE și, implicit, la creșterea vânzărilor.
Convingerea agenției Stefanini Infinit că ideile creative facilitează creșterea clientului în mediile sociale doar susținute prin campanii strategice precum cele de tip newsletters, a condus la creșterea bazei de abonați activi si întotdeauna informați ai FASHION HOUSE.
Deși evoluția agenției, cât și cea a clientului necesită o urmărire atentă a tendințelor, atât din lumea publicității, cât și din lumea retailului și a modei, relația solidă și longevivă a celor două s-a bazat întotdeauna pe principii mai presus de acestea, tinzând către valorile profesionale și umane ale celor două părți, pe colaborare, dedicare și proactivitate.
Astfel, Stefanini Infinit și FASHION HOUSE se bucură în continuare de un parteneriat armonios și de lungă durată care aduce în permanență noi provocări și lucruri utile de învățat pentru ambele părți, despre încredere, deschidere și implicare.
„FASHION HOUSE este un exemplu de colaborare care arată importanța unui parteneriat agenție-client care este construit corect. Acest parteneriat ne permite să fim relevanți în zona de FASHION și RETAIL, reușind să înțelegem foarte bine împreună – bazat pe date și insight-uri – dorințele consumatorilor noștri – și să le aducem acestora valoare și relevanță astfel încât să vină și să revină în centrele noastre. Mulțumim echipei FASHION HOUSE pentru deschidere, viziune, creativitate și pentru încrederea de a fi alături de noi în toți acești ani. RETAILUL, dar mai ales INDUSTRIA FASHION, a trecut prin multiple transformări în ultimii ani – atât din perspectiva digitalizării dar și din perspectiva raportării clienților la aceste industrii – și cred ca un aspect foarte important a fost faptul ca am reușit împreună să avem agilitate, resursele, strategia dar și creativitatea necesara ca împreună cu FASHION HOUSE – să ne adaptam și să ne păstram relevanța”, Alex Cernatescu – CEO, Co-Founder & Global Head of Strategy – Stefanini Infinit.
“Stefanini Infinit este un instrument vital în livrarea mesajelor transparente, clare și creative în Social Media pentru FASHION HOUSE. Parteneriatul nostru cu Stefanini Infinit este bazat pe încredere, loialitate, inovație și comunicare, iar de 4 ani consumatorii noștri sunt înțeleși mai bine și sunt mult mai receptivi luând în calcul și schimbările majore în deciziile de cumpărare ale acestora.
Schimbarea strategiei de comunicare în Social Media a FASHION HOUSE într-un mod digital inovator alături de Stefanini Infinit a contribuit la reușitele de acum, după 4 ani de parteneriat de succes. Mulțumim echipei Stefanini Infinit pentru implicare, dedicare și eforturile depuse pe parcursul acestor ani minunați alături de noi!”, Mia Deaconu - HEAD OF MARKETING.