Golin, Sphera și KFC au câștigat European Excellence Awards 2023 la categoria Launch cu Meniul Zilei de Mâine, inițiativă cu dublu rol: de a asigura hrană și educație unor copii din medii vulnerabile.
Simbolul platformei este prima farfurie din KFC, al cărei element central este semnul întrebării, o metaforă pentru principala grijă a părinților din categoriile defavorizate „eu ce le pun pe masă mâine?”.
Prin elementele campaniei, consumatorul ajunge la cele 77 de povești de viață ale beneficiarilor acestei platforme, suprinse de fotograful Vlad Bâscă. Timp de 10 zile, a trăit alături de aceste familii, a observat în detaliu cum se desfășoară zilele obișnuite și le-a surprins pe film. Rezultatul acestor fotografii documentare a marcat lansarea platformei, sub forma unei expoziții-concept, unde povestea imaginilor a fost completată de citate ale membrilor comunității și de obiectele lor personale. O fereastră către cum arată și se simte lumea lor.
Meniul Zilei de Mâine reprezintă prima platformă unitară a Sphera care va fi activă pe termen nedeterminat și va îngloba sub același concept toate acțiunile de CSR ale brandurilor din portofoliul companiei. Primele acțiuni au fost dezvoltate împreună cu SOS Satele Copiilor și Zi de Bine.
European Exelence Awards recunoaște excelența în proiecte și campanii de PR și Comunicare și a avut ceremonia de decernare a premiilor luna aceasta, la Berlin. Premiul primit recunoaște cea mai bună lansare care implică comunicarea consecventă a informațiilor despre produs, folosind canale, surse și programe care livrează mesaje eficiente și la timp către consumatori.
Echipa KFC Romania/Sphera Franchise Group: Monica Eftimie (Chief Marketing Officer), Andrada Busuioc (Communications Director), Claudia Porojan (Sr. PR & CSR Manager), Florina Călin (PR Manager), Claudia Bodnar (Social Media Manager), Gina Zgubea (Senior Digital Manager).
Echipa Golin: Ioana Munteanu (Creative Director), Ruxandra Simion (Head of Unit), Bianca Ionescu (PR Manager), Ana-Maria Stoica (BTL Manager), Andrei Bașa (BTL Manager), Diana Secu (Digital Associate), Tihamer Bokor (Jr. Media Associate).
Golin România este afiliată la una dintre cele mai valoroase rețele internaționale de PR, Golin Worldwide, agenție de Relații Publice care își aliniază eforturile de creație și data cu business-ul clienților pentru a livra rezultate cu impact. Împreună ajungem la cele mai valoroase insight-uri și colaborăm într-un mediu incluziv, creăm cu mult curaj și orientați către rezultate. Cei 1.700 de angajați Golin la nivel global operează în peste 50 de birouri din întreaga lume, ceea ce ne permite să venim cu soluții complete pentru piețe multiple și pentru programe de comunicare regionale sau globale. Golin a fost numită Global Agency of the Year în cadrul PR Week 2021, 2020 și 2019, Agenția Anului din regiunea Americii de Nord în cadrul PRovoke Media 2021 și prima agenție de PR care a obținut Gold și Silver pentru creativitate, în cadrul Festivalului Cannes Lions din 2019.
În România, Golin face parte din unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare, Lowe Group, alături de MullenLowe (agenție integrată de marketing și comunicare), Initiative (media) și Medic One (comuni-care în domeniul medical şi farmaceutic).
Sphera Franchise Group este cel mai mare grup din industria de food service din România, deținând companiile care operează în sistem de franciză brandurile KFC, Pizza Hut şi Taco Bell în România și KFC în Chişinău, Republica Moldova, și în anumite zone din Italia. Grupul deține peste 170 de restaurante pe cele trei piețe și are aproximativ 5.000 de angajați. Sphera Franchise Group este listată pe Bursa de Valori București din 2017, sub simbolul SFG, fiind singura companie din HoReCa inclusă în indicele principal BET, precum și în FTSE Global Microcap și în MSCI Frontier Markets Small Cap.