Cel mai important jucator la nivel mondial pe piata cercetarilor de marketing ad-hoc se extinde si in Romania

Liderul mondial pe piata cercetarilor de marketing ad-hoc Research International, cu reprezentante regionale in Zonele Asia-Pacific, Europa, Orientul Mijlociu, Africa, America de Nord, America Centrala si de Sud si o prezenta in peste 50 de tari la nivel mondial, avand o experienta de mai bine de 45 de ani in domeniu, isi extinde activitatea si pe piata romaneasca.

Aceasta decizie vine dupa ce piata cercetarilor de marketing s-a cifrat la 19,5 milioane de euro in 2005, cu 26% mai mult decat in 2004, confirmand estimarile din ultimii doi ani, referitoare la o dezvoltare sustinuta, pana la o valoare de mai bine de 35 milioane euro pana in 2009.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Pozitii

Sectiune



Branded


Related