HOSPICE Casa Speranței și Tribal luptă neobosit pentru cei mici care au obosit, și lansează campania de strângere de fonduri pentru construirea unui spital de îngrijire paliativă pentru copii

HOSPICE Casa Speranței și Tribal luptă neobosit pentru cei mici care au obosit, și lansează campania de strângere de fonduri pentru construirea unui spital de îngrijire paliativă pentru copii

Pași apăsați pe holuri interminabile. Bătăi în uși care nu se deschid. Refuzuri comunicate șoptit. Neputință. Anxietate. Oboseală. Frică.

Pentru părinții celor peste 22.000 de copii români ce suferă de o boală incurabilă, acest ritual repetitiv pare că nu are niciun sfârșit. În fiecare zi, aparținătorii se întrec pentru a ocupa unul dintre cele doar 40 de paturi de îngrijire paliativă pediatrică, disponibile acum în țară. Iar victimele acestui maraton obositor sunt chiar micuții care ar trebui să se joace, să râdă, să deseneze și să petreacă clipe de neprețuit alături de familie.

Având această misiune în suflet, HOSPICE Casa Speranței și Tribal Worldwide România și-au unit forțele pentru a lansa cea mai recentă campanie de strângere de fonduri, “Am obosit”.

Campania debutează cu un spot minimalist, încărcat de emoție, ce le are ca protagoniste pe actrița Andreea Vasile și pe adorabila Teo.

“A fost o adevărată experiență să joc rolul mamei din spot, pentru că sunt mamă la rândul meu. Consider că cel mai crunt sentiment pe care îl poate trăi un părinte este să își vadă copilul suferind și să nu poată face nimic pentru a-l alina. De aceea, mă bucur că sunt parte din acest proiect și sper ca noi toți să-i putem ajuta pe cei care într-adevăr au nevoie.”, spune Andreea Vasile, actriță.

Povestea lansată pe canalele de socializare ale HOSPICE Casa Speranței, dar și pe TV, are scopul de a reda, pentru câteva momente, toate emoțiile prin care trece o mamă al cărei copil suferă de o boală incurabilă sau terminală, în încercarea de a găsi îngrijirea paliativă de care are atât de mare nevoie.

La final, spotul ne transportă chiar în ceea ce poate fi un salon din viitorul spital de îngrijire paliativă pediatrică pe care HOSPICE Casa Speranței își dorește să îl construiască lângă București.

“22.000 de copii din România au nevoie de îngrijire paliativă. Un număr uriaș, iar când îl corelăm cu numărul paturilor disponibile, 40 la număr, rezultă foarte mulți copii lipsiți de șansă. Iar în spatele lor sunt părinții care depun eforturi uriașe pentru ca ai lor copii să fie văzuți de un medic, să primească un tratament, o vorbă bună, îngrijire. Pentru copiii vulnerabili și ignorați, pentru copiii diagnosticați cu o boală incurabilă și limitatoare de viață, pentru ei construim un spital destinat îngrijirii paliative pediatrice, lângă București. Ne continuăm astfel misiunea de a prețui clipele de viață – ale copiilor, dar și ale părinților, care au nevoie să fie văzuți, să le fie ascultate nevoile.”, spune Mirela Nemțanu, Director Executiv HOSPICE Casa Speranței.

Cei care își doresc să lupte neobosit alături de HOSPICE Casa Speranței și Tribal pot dona redirecționând 20% din impozitul pe venit sau profit, pot trimite un SMS cu textul TIMP la 8864 în schimbul a 4 euro, sau pot intra pe site-ul dedicat hospice.ro/doneaza.

“Copiii pur si simplu nu obosesc niciodată, nici măcar atunci când sunt obosiți. Sigur, daca vorbim despre copii sănătoși. Nu aș vrea sa pun niciodată in aceeași propoziție paliație si copii, insa alături de HOSPICE Casa Sperantei am pus, si am început aceasta campanie prin care speram sa suficienți bani așa încât sa reușim sa construim cel mai important spital de paliație pentru copii din SE Europei, la Adunatii Copaceni.”, spune Simina Dima, Managing Director la Tribal Worldwide România.

 

Credits:

Echipa HOSPICE Casa Speranței
Mirela Nemțanu, CEO HOSPICE Casa Speranței
Gina Matei, Specialist comunicare
Bianca Stoian, Social media & content specialist
Ana Dinescu, Director fundraising și voluntari
Amalia Enache, Ambasador HOSPICE

Echipa Tribal Worldwide
Simina Dima, Managing Director
Cristina Onica, Account Manager
Mihaela Trandafir, Senior Art Director
Irina Blanșek, Senior Copywriter
Roxana Memetea, Managing Partner

Echipa diud
Regizor: Roxana Andrei
General Producer: Anca Gheorghe
Production & Post-production Manager: Călina Purje
Production Assistant: Oana Ciofu
DOP: Silviu Crăciun
1st ad: Ionuț Negrilă
Sunet: Daniel Sandu
Fotograf: Silviu Enache

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related