Asa cum au prevazut si membrii juriului in urma cu mai bine de o luna "Promotii" si "Bauturi alcoolice" sunt cele mai disputate categorii la festivaul Effie de anul acesta. Cel putin asa se arata intr-un comunicat de presa din partea organizatorilor, in care sunt anuntate 71 de campanii inscrise, fara a da insa foarte multe date despre ce a inscris fiecare agentie. Asadar, categoriile in care Unirea, Bergenbier, sau Rompetrol reuseau sa ia premii in 2006, sunt anul acesta cele care aduna cele mai multe entry-uri. Cu un deadline prelungit pana pe 16 martie 2007, ca urmare a solicitarilor facute de participanti, cu sfaturi din partea organizatorilor despre cum se completeaza un brief bun si cu un juriu prezidat de directorul IAA Europe, Erich Buxbaum, Effie e un festival care a ajuns, la a patra editie, locul in care publicitatea isi poate demonstra cel mai bine latura sa eficienta. Ramane de vazut daca Grand Effie-ul va fi "imbuteliat" si anul acesta de una dintre campaniile inscrise la ametitoarea categorie "Bauturi alcoolice".
Cohn & Jansen Creative Network
We're always looking for relevant and visible ideas that take into account the cultural and social context of the world we’re in. Strategy & planningWe turn insights into relevant communication strategies.... vezi detalii »
Starcom MediaVest
Agentia Starcom MediaVest Group este parte din cea mai mare retea de media din lume, SMG Worldwide, si din grupul de comunicare Leo Burnett. Infiintata in 2000, Starcom este prima agentie de media din Romania... vezi detalii »
Ogilvy Group România
Ogilvy România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare,... vezi detalii »
Leo Burnett
Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »
Propaganda
Vrem. Vrem mai mult. Vrem mereu mai mult, mereu mai inteligent, mereu mai nefacut, mereu mai special, mereu mai simplu si mai firesc. Vrem cu o incapatanare si o insistenta sacaitoare sa facem lucrurile cu cap si... vezi detalii »