Publicitatea nu citeste ziarul

Gazetarul-icon post-decembrist Mircea Dinescu avea o poezie, "Moartea citeste ziarul". Publicitarii din ultima vreme se pare ca nu-l mai citesc nici macar pe diagonala. Cum nu se mai opresc de vreme buna nici la pagina 5, reclamele pe care le fac pentru titluri din presa sunt cel putin necugetate.

Sunt ziarist, sunt sensibil la ce se vehiculeaza despre breasla mea. Nu-s de ala cu mersul in pas saltat pana-n panzele albe cand vine vorba de aparatul tagmei in randurile careia prestez. Jurnalistii din Franta zic in proportie de 2/3 ca nu se vad facand presa toata viata. Nici eu, chit ca-i vorba de facut asta aici, in Romania. Raman totusi sensibil la ce plus si minus valori ni se atribuie. Reclama cu cuierul si capsatorul din Ziua m-a inspaimantat. Sa va explic.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune


Comentarii

Suman Eugen
acum 17 ani
foarte misto articolul, ai punctat perfect problemele de la reclamele alea, ai punctat si lucrurile bune, obiectiv si cu stil. mai multe articole la fel de bune ca asta as vrea pe iqads, nu numai balmajelile unor fete care d-abia descopera intertextul sau ale altora care si-ar dori reclame scrise de consumatori.


Branded


Related