ContentGPT va oferi clienților o mai bună înțelegere a interesului și intenției utilizatorilor de internet pentru a optimiza rezultatele și pentru a oferi o targetare mai precisă.
Într-un demers semnificativ, RTB House, lider în marketingul digital, a anunțat lansarea ContentGPT. Această unealtă tehnologică inovatoare este menită să revoluționeze modul în care marketerii înțeleg și interacționează cu publicul online. Prin valorificarea capacităților Generative Pre-trained Transformers (GPT) și a Modelelor Lingvistice Mari (LLM), ContentGPT oferă informații de neegalat despre interesele și intențiile specifice ale utilizatorilor de internet.
Un avans masiv în marketingul digital
Folosirea mai extinsă a datelor first-party ale publisherilor ar trebui să fie principalul element care să permită agenților de marketing în era cookieless să desfășoare campanii pe Open Internet (mediul online în afara spațiului de search și social media) la fel de eficient ca înainte. Înțelegerea intereselor și intențiilor exacte ale celor care accesează pagini web este crucială pentru a realiza acest lucru. Introducerea algoritmilor de tip deep learning, cum ar fi GPT și LLM, a avut deja un caracter disruptiv asupra a numeroase aplicații digitale, inclusiv chatbots, facilitând o înțelegere mai profundă a textului. Acum, RTB House duce această tehnologie mai departe, aplicând-o în marketing și oferind un grad de precizie în înțelegerea conținutului care depășește mecanismele actuale de targetare generală bazată pe context și pe mecanisme de clasificare a audienței.
Provocarea scalabilității
Deși nu există nicio îndoială că aplicarea modelelor GPT/LLM poate îmbunătăți semnificativ calitatea înțelegerii conținutului, adevărata provocare constă în gestionarea amplitudinii. Internetul deschis este vast, cuprinzând miliarde de articole. Pentru a procesa eficient acest volum imens de conținut cu ajutorul modelelor LLM, este nevoie de o putere de calcul foarte mare. Aici intervine expertiza RTB House. Ca pionier și companie recunoscută pentru adaptarea cu succes a algoritmilor deep learning avansați în scopuri de marketing în cadrul mediului dificil al licitațiilor în timp real, RTB House și-a demonstrat încă o dată capacitatea de a utiliza tehnologia de ultimă oră pentru aplicații practice de marketing.
ContentGPT: Versatil și puternic
Această tehnologie de ultimă oră este pregătită să devină un instrument transformator în cadrul portofoliului de produse RTB House. În cadrul serviciului său recunoscut orientat spre performanță, ContentGPT va îmbunătăți optimizarea rezultatelor clienților. Mai mult, în soluția PrimeAudience, ContentGPT va îmbunătăți calitatea segmentării audienței.
Viziune pentru viitor
„Integrarea modelelor GPT/LLM în sistemul nostru crește extraordinar de mult valoarea pe care o putem oferi clienților noștri, în special în viitorul cookieless. Această abordare inovatoare de valorificare a datelor first-party ale publisherilor va contribui la atenuarea impactului disponibilității reduse a datelor între domenii. Cu ContentGPT, lansăm pe piață cea mai bună soluție, care redefinește standardele în acest domeniu”, a declarat Robert Dyczkowski, Chief Executive Officer la RTB House.
Michael Lamb, Chief Commercial Officer la RTB House, adaugă: „Viziunea noastră este de a deveni lideri în marketingul derulat pe Open Internet, iar ContentGPT este o componentă esențială pentru a realiza acest lucru. Înțelegerea ultra-precisă a conținutului este crucială pentru publicitatea programatică, așa că suntem mândri să fim în prima linie pentru a ne asigura că brandurile pot utiliza la maximum aceste date”.