Data de 1 martie 2012, ora 19:00, a marcat istoria televiziunii din România, odată cu cea dintâi emisie a Digi24, primul post TV de știri full HD. Momentul emblematic a transformat modul în care telespectatorii percep și consumă știrile, iar Digi24 și-a asumat de la bun început misiunea de a schimba paradigma știrilor prin echilibru, imparțialitate și decență, redefinind standardele de performanță ale jurnalismului românesc.
30 noiembrie 2023, ora 19:58, Digi24 scrie un nou capitol și revoluționează peisajul media autohton printr-un concept audiovizual inovator, inaugurând cele mai moderne studiouri de știri, dotate cu 22 de videowall-uri de înaltă rezoluție. Noua tehnologie reprezintă o veritabilă premieră în materie de scenografie, cu scopul de a oferi publicului o experiență complexă în primul studio cu vizibilitate de 360° pentru că știrea privită din toate unghiurile nu mai e doar o simplă idee, la Digi24 devine realitate.
Reconfigurarea studiourilor, susținută de investiții consistente în tehnologie specializată, va permite o exprimare jurnalistică spectaculoasă care va schimba perspectiva asupra știrilor de televiziune, prin adoptarea unui stil mai energic și mai direct, respectând totodată acuratețea și obiectivitatea informației.
Noua identitate vizuală concepută de experți consacrați în branding și design din Marea Britanie aduce o explozie de culoare și dinamism în prezentare, atribute care plasează televiziunea Digi24 în era rețelelor sociale. În plus, pachetul de branding sonor a fost creat de compozitori care și-au pus amprenta pe identitatea muzicală a celor mai prestigioase televiziuni din Europa.
Decizia de a combina elementele noi cu cele tradiționale reflectă viziunea televiziunii Digi24 de a evolua păstrând legătura cu valorile și identitatea de bază.
Această revitalizare vizuală nu este doar de natură estetică, ci și o reprezentare a spiritului creativ și a angajamentului de a ține pasul cu progresele rapide din lumea media.
Pentru telespectatori, noul concept Digi24 înseamnă o experiență mai captivantă, care completează și îmbunătățește calitatea informațiilor, într-un peisaj media aglomerat.
Conștientă de exigența sporită a publicului, echipa Digi24 rămâne la fel de motivată în menținerea unei linii editoriale fundamentată pe pilonii adevărului, echilibrului, echidistanței și obiectivității. Digi24 va continua să promoveze valorile reale din societate și poveștile oamenilor autentici care inspiră și să ofere telespectatorilor o fereastră deschisă spre lume, fără distorsiuni, cu agenda orientată exclusiv către interesul public.
Digi24 este un post de televiziune de informație non-stop, parte din divizia media a Grupului DIGI, independent din punct de vedere politic, care își propune să promoveze jurnalismul imparțial, sursa pentru dezbaterea de idei bazată pe rațiune și respect. Publicul și interesul său sunt în centrul tuturor preocupărilor Digi24. Postul de știri Digi24 este favorit pentru publicul activ comercial din zonele urbane, având cel mai mare grad ESOMAR A dintre toate televiziunile de știri din România.
Conform măsurătorilor realizate de Biroul Român de Audit Transmedia, site-ul Digi24.ro este principala sursă de informare și cea mai urmărită platformă de știri din online-ul din online-ul românesc pentru mai mult de 9 milioane de vizitatori unici (medie lunară în ultimele 12 luni) care generează lunar, în medie, peste 68 de milioane de afișări de pagină.
Grupul DIGI mai deține 4 canale de sport HD, Digi Sport 1, 2, 3 și 4, care difuzează cele mai importante competiții sportive din România și din lume, postul Film Now (pay-TV), 3 canale documentare, Digi World, Digi Life și Digi Animal World, televiziunile muzicale UTV, Hit Music Channel, Music Channel, posturile de radio: Digi FM, PROFM, DIGI24 FM și Dance FM.