Timisoreana si Lowe&Partners au lansat un nou spot de imagine

Lowe&Partners a realizat un nou spot de imagine pentru Timisoreana, intitulat "Printul", avandu-l pe Mihai Coliban director de creatie si pe Graham Rose ca regizor.

Mihai Coliban a lucrat ca freelancer pentru acest spot, el parasind agentia Lowe la sfarsitul anului trecut. "Totul a inceput in ianuarie 2006, cu brieful pentru Big Idea, pe care am bunghit-o de la prima prezentare, aproape, cu tot cu spot de imagine. In paralel, faceam face-liftul si noile ambalaje, devenite o redefinire a identitatii vizuale a brandului, terminam campania de renovare in Timisoara si lansarea berii nefiltrate, tot in Timisoara. Nu s-au terminat bine filmarile pentru "Asediul" si am intrat in campania de PET, apoi in promotia nationala, valul doi de PET, Cupa Romaniei Timisoreana. Prin noiembrie, cand eram in plina selectie a regizorilor pentru spotul de imagine, imi trecu pe la urechi ca Timisoreana ajunsese pe locul 2, la mai putin de un procent de un brand rival, al carui nume va fi trecut sub tacere, desigur", declara Coliban.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


MullenLowe

De 29 de ani in Romania, MullenLowe este o agentie de creatie, marketing si brand strategy, care isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se pozitioneaza... vezi detalii »

Zenith

Zenith este The ROI Agency. Printr-o combinatie unica de date, tehnologie si specialisti in domeniu, facem fata chiar si celor mai complexe provocari si contribuim activ la cresterea business-urilor clientilor... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related