Campania "Puiul gatit nu face rau" le-a retrezit romanilor apetitul pentru carnea de pasare

Ca urmare a campaniei "Puiul gatit nu face rau", realizata de GMP, media de consum de carne de pasare la nivel urban a crescut de la 8.8 ori pe luna (in timpul crizei aviare) la 10.5. Inainte de criza aviara, romanii consumau in medie de 9.9 ori pe luna carne de pui.

Aceste rezultate au fost obtinute in urma unor studii Omnibus realizate impreuna cu Mercury Research, pe un esantion relevant pentru populatia urbana, inainte de campanie (28.08-09.09) si dupa (27.11-19.12). Studiul a mai scos in evidenta diferente semnificative intre cei care au vazut campania si sunt de acord cu faptul ca puiul gatit nu reprezinta un pericol si cei care nu au vazut-o (63% vs 52%).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Sectiune



Branded


Related