57 de proiecte au fost nominalizate în competiția Internetics, proiect inițiat de The Institute. Câștigătorii vor fi anunțați la Gala de Premiere Internetics 2023, care va avea loc pe 28 noiembrie și va fi găzduită de Andi Moisescu la NORD Events Center by Globalworth (Bd. Dimitrie Pompeiu, nr. 4-6).
Dintre cele 6 categorii ale competiției, Digital Campaigns este categoria cu cele mai multe proiecte nominalizate - 17 în total, urmată îndeaproape de Social Media & Communities - cu 15, Digital Brand Experience & Activation - cu 11, Video - cu 8, Website & Mobile - cu 4 și Internetics Digital for Good - cu 2.
În 2023, competiția a înregistrat 145 de înscrieri a 28 de agenţii şi companii participante. Dintre acestea, agențiile care au proiecte nominalizate sunt Cheil Centrade | DDB România | dentsu România | Jam Session Agency | KUBIS | Leo Burnett | McCANN Health Brain and Heart | MRM| Ogilvy| Publicis România| Saatchi Creative Hub| Sector7 HUB| Tribal Worldwide România| v8 | VMLY&R, iar brandurile care au proiecte nominalizate sunt Asociația Niciodată Singur | Băcănia Veche | Carrefour | Dăruiește Viață | ELECTRIC CASTLE | Fixodent | FLIP | Hochland | ING Bank | Kaufland România | KFC | Kinder | KISS FM & MAGIC FM x ANAIS | Luther: The Fallen Sun | McDonald’s România | Old Spice | PAGO x VISA | Pate Ardealul | Pepco | Pepsi | Profi | Regina Maria The Healthcare Network | Samsung | Samusocial România | SSER & ANAT | STORIA.RO | Tazz | Tefal | Vodafone | Vodafone Business.
Nominalizații Internetics 2023 au fost stabiliți în urma mediilor obținute de proiectele înscrise la finalul primei runde de jurizare și a pragului setat de moderatorii Internetics 2023 pentru a intra în runda finală. Pentru setarea pragului, moderatorii au luat în considerare doar proiectele cu media de cel puțin 3.5 dintr-o medie maximă de 5 posibilă și au urmărit un procent de cel mult 40% din total înscrieri per fiecare categorie care să meargă în runda finală. Ȋntâlnirile pentru stabilirea câştigătorilor competiţiei Internetics 2023 au fost conduse de moderatorii Internetics 2023: Camelia Petrescu (Associate Director, Unlock Market Research), Costin Radu (Brand Strategist & Digital Marketing Consultant) şi Dan Zloteanu (Business Consultant & Marketing Researcher, MRI / The Network).
Gala de Premiere Internetics se desfășoară sub tema „Viitorul tău client”, tema ce pune anul acesta accentul pe compoziția juriului competiției, format în cea mai mare parte din profesioniști din companii. Internetics acționează astfel ca un liant, conectând membrii juriului, specialiștii în marketing, cu diversele agenții din piață și oferindu-le oportunitatea de a examina și analiza cu atenție munca acestora, modul în care abordează proiectele și cum obțin rezultate semnificative. Agențiile au șansa să se prezinte în fața juriului cu cele mai bune realizări, evidențiind abordarea lor în campanii, gândirea strategică și capacitatea de implementare, iar „clienții” evaluează proiectele și implicit agențiile, determinând topul celor mai bune agenții din România. Această conexiune între clienți și toate agențiile importante din piață generează o autoevaluare a relațiilor fiecărui client cu agențiile cu care colaborează, dar aduce în prim-plan și posibile noi nume de agenții pentru viitoarele pitch-uri.
Gala de Premiere Internetics are loc în data de 28 noiembrie, la NORD Events Center by Globalworth (Bd. Dimitrie Pompeiu, nr. 4-6) și este moderată de Andi Moisescu. După premierea câștigătorilor, publicul participant este invitat sa continue celebrarea la un After Party cu un DJ set susținut de Vlad Dobrescu. Accesul la Gală și After Party se realizează pe baza de bilet.
Program Gala de premiere Internetics 2023:
18:45 - 19:30 – Welcoming drinks & Primirea invitaților
19:30 - 22:00 – Festivitatea de Premiere
22:00 - 24:00 – After Party cu Vlad Dobrescu
Internetics este un proiect THE INSTITUTE.
Parteneri secțiuni:
Influencer Marketing: Coca-Cola
Social Media Special Mechanics: Kozel
Digital Brand Experience: Globalworth
Online Single Video: Black Rhino Radio
Partener Premii Speciale: YouTube pentru YouTube Ads Leaderboard & BEST YOUTUBE AD | People's Choice
Cu Sprjinul: Primăria Municipiului București prin ARCUB, Centrul Cultural al Municipiului Bucureşti
Parteneri Media Strategici: Pro TV, Rock FM, HotNews.ro, Euromedia, YOOH
Parteneri Media: IQads, SMARK, PRwave, BIZ, Spotmedia, RADOR, Zona IT, Start-up.ro, Nine O'Clock
Parteneri Tradiţionali: Netvibes, mediaTRUST
O campanie: Gavrilă&Asociaţii
Fondat şi organizat de The Institute, Internetics este festivalul de marketing digital care stabileşte standardele în comunicarea online din România. Festivalul premiază cele mai bune campanii interactive, tehnologii, site-uri şi tool-uri de promovare online, încurajând totodatǎ creativitatea şi abordarea strategică. Prima ediţie Internetics a avut loc în 2001, încă de la începutul conturării industriei de online din România, contribuind pe parcursul acestor ani la creşterea şi dezvoltarea acesteia.