1. Sex & Advertising
Sexul vinde. Nu. Sexul bun vinde. In esenta, el prinde la oameni si, implicit, la consumatori. Nimic nou. Este eficient in reclame din simplul motiv ca atrage atentia. O pereche de sani "atarnati" pe un panou publicitar ajunge garantat in campul vizual al oricarui trecator. Din invidie feminina sau pofta masculina, te uiti. Granita dintre pornografie si erotism e groasa cat firul de par. Incotro s-o apuci, asta depinde de cat de sanatoasa ai podoaba capilara. Daca alegi lumea lui Titus Steel si a Jasminei, risti mult. Mai precis, risti sa strici reputatia brandului. Momentan, la noi, cel mai sigur e s-o iei in a doua directie, "softcore". Vezi Granini. O joaca de-a placerea care, teoretic, ar trebui sa creasca cota de vanzari ale acestui produs.
Aria Giovanni & Fruits. Now available on TV.
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Comentarii
1. ce spun cei sub 14 ani? si ce spun cei peste 60 de ani?
in opinia mea : daca farfuria nu este frumoasa atunci nu pot sa mananc, nu conteaza ce are pe ea poate sa contina de toate.....
Asta a lor ar merge mai degraba la prezervative cu gust de fructe.
Parerea mea. Daca mi-o contestati nu ma supar. Doar faceti-o intr-o maniera civilizata :).