1. Sex & Advertising
Sexul vinde. Nu. Sexul bun vinde. In esenta, el prinde la oameni si, implicit, la consumatori. Nimic nou. Este eficient in reclame din simplul motiv ca atrage atentia. O pereche de sani "atarnati" pe un panou publicitar ajunge garantat in campul vizual al oricarui trecator. Din invidie feminina sau pofta masculina, te uiti. Granita dintre pornografie si erotism e groasa cat firul de par. Incotro s-o apuci, asta depinde de cat de sanatoasa ai podoaba capilara. Daca alegi lumea lui Titus Steel si a Jasminei, risti mult. Mai precis, risti sa strici reputatia brandului. Momentan, la noi, cel mai sigur e s-o iei in a doua directie, "softcore". Vezi Granini. O joaca de-a placerea care, teoretic, ar trebui sa creasca cota de vanzari ale acestui produs.
2. Sex & Games.
Sanatoasa asociere intr-un cuplu. Obiectele folosite - la alegere. Si de ce nu, pentru unii, un pahar cu suc de portocale ar putea pune hormonii in joc de glezne. Pana la urma, cu totii avem micile noastre ciudatenii.
Ma tot uit la spot si imi dau seama ca, din pacate, in locul paharului de suc ar fi putut fi orice altceva. In acelasi scenariu, pui un baton bogat in fructe (sau orice bogat in fructe) si obtii acelasi rezultat. Si spun din pacate pentru ca asta demoleaza puterea produsului. Unicitatea brandului, asumata in pay-off, nu sta in picioare. Problema de executie sau de USP?
3. Sex & Fruits
Fructele. Vitamine. Sanatate. Bune pentru organism. Psihologic vorbind, pot reprezenta o placere pentru cei care le consuma in mod frecvent. Granini a incercat o dramatizare a acestei placeri, dandu-i o tenta de senzualitate. Intrebarea care se iveste: este placerea de a gusta fructele suficient de puternica incat sa devina un insight? Care este adevarul universal valabil pentru care oamenii, in special femeile targetate, mananca fructe si beau sucuri naturale? Pentru ca vor sa simta "placerea intensa a fructelor"? Like
what is that?! Cum se traduce asta? Ca ma joc cu prietenul in dormitor si ma surprinde cu suc de portocale? Wow! Lucky me!
Ce-i drept, publicitatea poate face dintr-un bou un opossum, dar imi pare ca ceea ce vedem este pur si simplu exploatarea explicita si nefericita a sloganului. Un joc de cuvinte si imagini care ar trebui sa ne faca sa poftim la ceva. Ca acel ceva este sau nu sucul de portocale, ramane de vazut. Un pas dus mai departe si rezultatul ar fi fost mai bun.
Comentarii
1. ce spun cei sub 14 ani? si ce spun cei peste 60 de ani?
in opinia mea : daca farfuria nu este frumoasa atunci nu pot sa mananc, nu conteaza ce are pe ea poate sa contina de toate.....
Asta a lor ar merge mai degraba la prezervative cu gust de fructe.
Parerea mea. Daca mi-o contestati nu ma supar. Doar faceti-o intr-o maniera civilizata :).