Aria Giovanni & Fruits. Now available on TV.

1. Sex & Advertising
Sexul vinde. Nu. Sexul bun vinde. In esenta, el prinde la oameni si, implicit, la consumatori. Nimic nou. Este eficient in reclame din simplul motiv ca atrage atentia. O pereche de sani "atarnati" pe un panou publicitar ajunge garantat in campul vizual al oricarui trecator. Din invidie feminina sau pofta masculina, te uiti. Granita dintre pornografie si erotism e groasa cat firul de par. Incotro s-o apuci, asta depinde de cat de sanatoasa ai podoaba capilara. Daca alegi lumea lui Titus Steel si a Jasminei, risti mult. Mai precis, risti sa strici reputatia brandului. Momentan, la noi, cel mai sigur e s-o iei in a doua directie, "softcore". Vezi Granini. O joaca de-a placerea care, teoretic, ar trebui sa creasca cota de vanzari ale acestui produs.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune


Comentarii

Bogdan Diaconu
acum 17 ani
O reclama mai mult decat plictisitoare. Asocierea sex, fructe poate ca merge la un target destul de restrans. Nu are nici o legatura una cu alta (din nou, pentru marea majoritate).Si ma si deranjat o chestie atat de banala ca realizarea continuitatii intre scene (cand scoate esarfa). Daca a fost intentionata aceasta dublare nu isi avea locul aici. O reclama nereusita in opinia mea.
Andrei Ograda
acum 17 ani
ok! ok! dar unde e clipul cu aria giovanni?
Camelia Dorobantu
acum 17 ani
exista aici doua probleme :

1. ce spun cei sub 14 ani? si ce spun cei peste 60 de ani?

in opinia mea : daca farfuria nu este frumoasa atunci nu pot sa mananc, nu conteaza ce are pe ea poate sa contina de toate.....

ghita muresan
acum 17 ani
spotul e... mmm... destul de banal si slabut si nici pe departe demn de un comentariu asa de lung si amanuntit. dar, ce sa-i faci, ne uitam si noi cu interes - daca altceva nu avem! hai pe bune, ciupacabro, de cate ori "te-ai tot uitat" la el?! ti-am mai spus dar nu intelegi: GET A MAN! lasa, draga, videoclipurile publicitare de la televizor, nu fac bine! parintii nu ti-au spus? strica ochii, poti sa orbesti!
Dan B
acum 17 ani
Cum doamne fereste s-au putut astia complica asa ?! Ar avea de 10 ori mai mult efect un spot in care il arati pe unu insetat cum bea nesatul suc de fructe si la urma sa faca ... "AHH" (ce bun a fost) sau ceva de genu'.

Asta a lor ar merge mai degraba la prezervative cu gust de fructe.

Parerea mea. Daca mi-o contestati nu ma supar. Doar faceti-o intr-o maniera civilizata :).



Branded


Related