Romania Libera, mai folositor, dar mai putin incomod in campania publicitara

Ziarul Romania Libera a renuntat la atitudinea "incomoda", pentru a se apropia mai mult de cititor, printr-o campanie de TV, print si radio, realizata de agentia Evrika.

Daca pana acum Romania Libera arbora o atitudine agresiva prin sloganul "Incomod de la 1877", ce punea accent pe refuzul de a accepta tacit neregulile sociale si politice, noua imagine a ziarului are la baza un nou concept: "Ziaristii de la Romania libera iti scriu ca unui prieten". Prin aceasta noua abordare, ziarul este mai orientat catre cititor, iar sloganul "Romania Libera. Zi de zi, de folos" puncteaza beneficiul direct oferit cititorului. "Noua pozitionare o include pe cea anterioara. Intrucit unui prieten ii oferi ceea ce ii foloseste, ceea ce are nevoie sa afle, intr-un format care sa-l ajute sa nu piarda mult timp si totodata ii spui sincer ceea ce este in neregula in societate si poate, chiar in comportamentul lui. Ziarul este mai util si de incredere in continuare", spune Alexandru Cautis, director de creatie Evrika.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune


Comentarii

Voicu Oana Maria
acum 17 ani
Pare "the reverse side" of The Economist cu "Hello to all our readers in high office" postat pe autobuz...whatever cine stie adul stie la ce ma refer ;)


Branded


Related