Internet pentru inadaptati social

M-am prins! Era teasing. Pacat ca au trecut 3 luni ca sa-mi dau seama de ce navaleste puhoiul de lume peste saracul om in camera. La inceput credeam ca e o metafora pentru viteza de transfer: e atat de rapid, incat te pune in legatura instantaneu cu mii de oameni, ti-i aduce pe toti in camera printr-un click. Apoi m-am gandit ca or fi oameni adevarati, de toate neamurile si de toate profesiile, care, satui de zgarcenia retelelor de cartier, au venit sa se mire de o conexiune adevarata, de la un provider de net serios. Acum, ca am vazut episodul 2, am inteles. Toti oamenii aia sunt, de fapt, personalitati potentiale pe care utilizatorul de net, inadaptat social, in mod evident, le poate experimenta numai daca primeste o factura lunara cu logo-ul Clicknet. Daca scrie altceva pe ea, nu se pune. Sentimentul ca e abonat la firma aia care te lasa "sa fii cine vrei pe net" e nemaipomenit si, din moment ce are si reducere pe viata si o garnitura de avantaje, iar concurenta nu gaseste oportuna investitia in spoturi publicitare, decizia de abonare pare garantata. Eu cred ca mai astept putin totusi. In primul spot reducerea era de 25% lunar, pe viata. In al doilea e 30%. Daca ma multumesc cu providerul actual si incerc sa tratez cu el sa-mi furnizeze si mie niste personaje-surogat in pielea carora sa intru pana una, alta, ca sa am senzatia ca "sunt cine vreau pe net", o sa am rabdare sa mai creasca reducerea cu 5% la fiecare spot, ca sa obtin abonamentul gratis intr-un final.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune

Dictionar


Comentarii

Dragos nume
acum 17 ani
Super comentariu. La cati bani au bagat (banuiesc ca indecent de multi) le-a iesit o Comunicare absolut aiuristica. Sau poate nu am eu inca atata cultura incat s-o pricep. Interesant apelul la scene din jocuri mai mult sau mai putin cunoscute pentru a ilustra...ce? Viteza? Anonimatul? Pretul? Toate la un loc? Iar indemnul „fii cine vrei tu pe net” invita la un IP randomizer? La un proxy generator?

Ca eu asa l-am perceput.

madgrandma madgrandma
acum 17 ani
un comentariu cu esenta, fara invarteala caineasca in jurul cozii(un alibi perfect pt. incompetenta) , fara banane, porcusori de Guineea la Urgente, ulterior decedati etc etc. Aplauze!
Ana-Maria Stroe
acum 17 ani
e interesant spotul..dar copy-ul e cam aiurea, sincer!
Dana Neacsu
acum 17 ani
Un site care recomanda un alt provider de net bineinteles ca nu poate vorbi de bine concurenta care sapa in jur.

De ce nu sunteti sinceri? Clicknet merge super bine. Eu am si sunt extrem de multumita. Ba mai mult, am fost abonata la alt provider care era naspa (unul cunoscut, dar nu dau nume) si de cand am acest nou serviciu nu mi-a picat niciodata (in comparatie cu celalalt care pica cel putin o data pe zi).

Ana Militaru
acum 17 ani
@danaelenaneacsu: site-ul nostru nu recomanda nici un provider de net. Site-ul nostru ofera un spatiu pentru bannere, care este cumparat. Nu am facut nici o referire la serviciul in sine in articolul meu. Am discutat despre reclama. Nu am nici o prietenie cu vreo companie care sa ma determine "sa vorbesc de bine" pe cineva. La sectiunea de Analize Reclame nu se "vorbesc de bine" produsele/serviciile, ci (surpriza!) se analizeaza reclamele.
Irina Petrovici
acum 17 ani
e o poveste tare frumoasa...in care produsul nu a mai incaput, cu atat mai putin oferta speciala. iar asta nu prea mai e publicitate. pacat de idee si de munca si de lipsa de strategie.

Ana, ai scris un articol bun despre.

Vlad Bercean
acum 17 ani
"fii cine vrei tu pe net" nu iti vindem un abonament la internet ci iti vindem o alta viata.

Doar ca viata pe care o ofera cam bizara.

Puteau la fel de bine sa spuna: "Esti ciudat? Aboneaza-te la net prin noi." Daca asta e publicul lor tinta, atunci nu, mersi.

In principiu nu e foarte bine gandita, dupa parerea mea, dar cine stie, poate prinde la multi...



Branded


Related