M-am prins! Era teasing. Pacat ca au trecut 3 luni ca sa-mi dau seama de ce navaleste puhoiul de lume peste saracul om in camera. La inceput credeam ca e o metafora pentru viteza de transfer: e atat de rapid, incat te pune in legatura instantaneu cu mii de oameni, ti-i aduce pe toti in camera printr-un click. Apoi m-am gandit ca or fi oameni adevarati, de toate neamurile si de toate profesiile, care, satui de zgarcenia retelelor de cartier, au venit sa se mire de o conexiune adevarata, de la un provider de net serios. Acum, ca am vazut episodul 2, am inteles. Toti oamenii aia sunt, de fapt, personalitati potentiale pe care utilizatorul de net, inadaptat social, in mod evident, le poate experimenta numai daca primeste o factura lunara cu logo-ul Clicknet. Daca scrie altceva pe ea, nu se pune. Sentimentul ca e abonat la firma aia care te lasa "sa fii cine vrei pe net" e nemaipomenit si, din moment ce are si reducere pe viata si o garnitura de avantaje, iar concurenta nu gaseste oportuna investitia in spoturi publicitare, decizia de abonare pare garantata. Eu cred ca mai astept putin totusi. In primul spot reducerea era de 25% lunar, pe viata. In al doilea e 30%. Daca ma multumesc cu providerul actual si incerc sa tratez cu el sa-mi furnizeze si mie niste personaje-surogat in pielea carora sa intru pana una, alta, ca sa am senzatia ca "sunt cine vreau pe net", o sa am rabdare sa mai creasca reducerea cu 5% la fiecare spot, ca sa obtin abonamentul gratis intr-un final.
Internet pentru inadaptati social
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Comentarii
Ca eu asa l-am perceput.
De ce nu sunteti sinceri? Clicknet merge super bine. Eu am si sunt extrem de multumita. Ba mai mult, am fost abonata la alt provider care era naspa (unul cunoscut, dar nu dau nume) si de cand am acest nou serviciu nu mi-a picat niciodata (in comparatie cu celalalt care pica cel putin o data pe zi).
Ana, ai scris un articol bun despre.
Doar ca viata pe care o ofera cam bizara.
Puteau la fel de bine sa spuna: "Esti ciudat? Aboneaza-te la net prin noi." Daca asta e publicul lor tinta, atunci nu, mersi.
In principiu nu e foarte bine gandita, dupa parerea mea, dar cine stie, poate prinde la multi...