Exploratist privește în viitor de la Cannes Lions. Inspirație și inovație pentru Brand & Employee Experience

Exploratist privește în viitor de la Cannes Lions. Inspirație și inovație pentru Brand & Employee Experience
Sursa foto: Cannes Lions International Festival of Creativity – pagina Facebook

La Exploratist, suntem mereu cu ochii pe viitor pentru a aduce inovație și excelență în experiențele pe care le creăm pentru branduri și angajați, iar clienții noștri să fie mereu cu un pas înainte.

Anul acesta, la Cannes Lions, ne-am alăturat profesioniștilor de seamă din întreaga lume și am explorat cele mai recente tendințe din industriile creative și de marketing, am examinat ce fac companiile și creatorii de top, am aflat informații despre tehnologiile emergente și am studiat direcția în care evoluează brandingul și engagementul angajaților.

Scopul nostru este să dezvoltăm, pentru clienții și partenerii noștri, soluții și experiențe inovatoare, versatile și cu impact sustenabil.

 

Top highlights

Agenda evenimentului ne-a oferit o o experiență complexă printr-o combinație perfectă de elemente diverse. Mixul de prezentări, spectacole live, dezbateri, ateliere de lucru și premii ne-a oferit multe informații și perspective, ne-a dat oportunitatea de a învăța de la liderii din industrie și de a participa la discuții de mare interes.

Configurația unică a festivalului a fost de mare impact. Organizat în inima orașului, Cannes Lions a conectat, în mod dinamic și armonios, diverse locații, hoteluri, promenada orașului, plaja și portul. Pentru noi, asta a însemnat libertatea de a ne alege destinațiile, activitățile și interacțiunile, ceea ce a rezultat într-o experiență bogată și deosebit de satisfăcătoare.

După cum ne-am așteptat, inteligența artificială a dominat festivalul. Ne-am bucurat să regăsim valorile Exploratist atât de bine reflectate în discuțiile despre AI, precum și în cele despre impactul durabil al brandurilor și despre rolul creativității în formarea comunităților. Am văzut idei inovatoare în acțiune, am dezbătut subiecte fierbinți și am explorat noi oportunități și direcții de evoluție.

Ne-am întors de la Cannes cu multă inspirație, care deja ne infuzează ideile și proiectele!

 

Top trends

Unicitatea și valorile de bază ale brandului asigură succesul pe termen lung. Relația solidă cu audiența, inovația, umorul și explorarea curajoasă a potențialului real vor evidenția brandul pe piață. Vânzările au un rol cheie, dar oamenii rămân pe primul loc.

Inteligența artificială este excepțională, dar umanitatea este sacră. AI ne poate propulsa ideile, originalitatea proiectele și implementările până la valori nebănuite de engagement și impact, dar numai dacă ocrotim ceea ce este omenesc, pentru că experiențele pentru oameni nu pot fi lipsite de umanitate.

Comunitate prin creativitate. Experiențele de brand ar trebui să fie concentrate pe comunitate și să fie ancorate în elementele unice, distinctive ale brandului. Festivalul ne-a oferit idei valoroase de creare a unor conexiuni puternice cu publicul brandului, cu accent pe GenZ, și a accentuat că relația dintre brand și echipele sale de creație se bazează din ce în ce mai mult pe co-creație, pentru relații durabile și proiecte reușite.

 

Top insights

Principiile D&I impactează munca de creație și parteneriatele. Am văzut cum proiecte premiate au rezonat profund cu audiența lor tocmai pentru că au încorporat voci și experiențe diverse. Ni s-a confirmat că forța diversității este incluziunea, elementul cheie în crearea de proiecte cu sens pentru oameni. Componenta de D&I le oferă brandurilor oportunități nebănuite și este important ca organizațiile să fie proactive în a-și identifica parteneri care să împărtășească aceste valori, pentru amplificarea efortului de D&I colectiv.

Tot în spiritul acestor principii, Exploratist a semnat Carta Diversității și a lansat anul acesta asociația pentru diversitate și incluziune Open Minds, iar pe 28 noiembrie organizăm o conferință experiențială de diversitate și incluziune, care va fi o experiență unică pentru participanți.

„Creăm cu pasiune medii care să sărbătorească individualitatea, să stimuleze colaborarea și să reflecte valorile tuturor. Impactul integrării principiilor D&I în crearea de experiențe pentru angajați și consumatori ni s-a demonstrat, fără echivoc, în repetate rânduri și ne bucurăm că profesioniștii prezenți la Cannes Lions confirmă această direcție de evoluție”, spune Mirela Tănase, Senior Partner, Strategy & Sales, Exploratist.

Viitorul inovației este accesibilitatea. Brandurile trebuie să încorporeze în procesele creative accesibilitatea și incluziunea, pentru a ajunge la un public cât mai larg și divers. Poveștile și experiențele autentice, în care oamenii se recunosc și cu care se identifică, generează empatie și conexiuni puternice între oameni și cu brandul, ceea ce crește valoarea brandului și contribuie la construirea unei lumi mai bune.

„La Exploratist, folosim întregul potențial al tehnologiei și creăm experiențe vizuale de top care captivează audiența și cresc nivelul de accesibilitate și impactul brandurilor. La Cannes, ne-a bucurat poziționarea AI într-o notă pozitivă, în scopul servirii umanității”, spune Corina Ilie, Senior Partner, Product & Marketing, Exploratist.

Inteligența experiențială este la fel de relevantă ca experiența profesională și de viață. Workshop-ul susținut de Jip van de Meent a semnalat cât de importante sunt tinerele talente și faptul că inteligența experiențială nu ține de vârstă, ci este un produs al deschiderii la minte, al învățării continue și al interesului pentru experiențe diverse. La Exploratist, prețuim mult tinerele talente pentru gândirea proaspătă și ideile inovatoare cu care contribuie la experiențele pe care le creăm pentru oameni.

„La Cannes Lions, am văzut cu ochii noștri care este potențialul real al experiențelor imersive. La Exploratist, prin tehnologie și povești în care oamenii se regăsesc, știm să trezim emoții și senzații de neuitat, care îi inspiră pe oameni, consolidează echipe și îndeplinesc obiective”, spune Rovana Munteanu, Senior Partner, Customer Experience, Exploratist.

Optimizarea stării fizice și psihice, pentru creșterea performanțelor creative. Pentru a performa, este important să știm cum să rămânem în „starea de flux”, chiar și în condițiile presiunilor unui mediu de lucru intens, și să cunoaștem tehnici de menținere a stării de bine, la nivel fizic și mental. Cunoașterea elementelor de psihologie a performanței este importantă pentru a crea o cultură și o dinamică a echipei bazate pe încredere, susținere și colaborare.

„Pasiunea noastră pentru oameni și inovatie a fost perfect onorată de experiența Cannes Lions. La fel cum festivalul adună minți creative din întreaga lume, noi ne străduim să creăm experiențe unice care să construiască legături autentice între oameni, să-i inspire și să genereze performanțe pentru clienții noștri. Viitorul se construiește cu parteneri de nădejde”, declară Silviu Andrei Petran, Managing Director, Exploratist.

 

Gânduri de final și mulțumiri

Transmitem sincere mulțumiri către Ministerul pentru Mediul de Afaceri, Comerț și Antreprenoriat și către Romanian Advertising & Media Association pentru că ne-au oferit atât de valoroasa oportunitate de a participa la Festivalul Cannes Lions, pentru a ne consolida prezența la nivel internațional și a ne împărtăși viziunea și valorile cu o audiență globală.

Calde mulțumiri îi transmitem și sponsorului nostru, COTNARI, care a adăugat o importantă notă de autenticitate prezenței Exploratist la Cannes, oferindu-le participanților care ne-au vizitat bucuria de a degusta cel mai bun vin românesc.

Cultura curiozității este puternică în echipa Exploratist. Ideile sunt făcute să circule, iar noi ne bucurăm întotdeauna să învățăm din fondul comun de inspirație și inovație, la care contribuim, în egală măsură, cu creativitatea și expertiza noastră. Vom repeta cu siguranță experiența Cannes Lions și vom continua să creăm valoare pentru clienții noștri.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related