Dupa 4 ani in care Lowe & Partners a fost agentia de publicitate full service a brandului, Timisoreana a devenit cea mai vanduta bere din Romania pe segmentul mainstream.
Lowe & Partners a decis sa decline, din motive ce tin de politica agentiei, invitatia lansata in decembrie anul trecut de compania Ursus Breweries pentru participarea la licitatia de selectie a agentiei care va realiza comunicarea brandului Timisoreana in viitor. Contractul dintre Lowe si Ursus Breweries a expirat de curand, la scurt timp dupa lansarea celui mai recent spot TV semnat Lowe - "Printul".
Pe parcursul acestei perioade in care a beneficiat de creatia & strategia Lowe, Timisoreana a crescut in imagine si vanzari ca nicio alta marca de bere de pe piata romaneasca:
Comentarii
atat de multa treaba aveti, ca nu mai aveti timp sa cititzi comunicatele de presa.
helooooo!
nimeni dintre negrii de pe urma karora v-ati impopotzonat cu premii si o experienta de invidiat pe piata berii (?!?) nu mai lucreaza in vizuina voastra de luzeri.
treceti si asta in komunikktul vostru.