Kandia, Itsy Bitsy, IQads si Zaraza sint primele clasate in a treia editie a intiiului festival online de publicitate, organizat de IQads. Peste 6000 de pasionati de reclame au dat note virtuale celor mai creative aparitii publicitare de pe scena lui 2006, in cadrul competitiei BestAds.
Kandia cu "Topirea" si Zaraza cu "Revista", marci ale agentiilor McCann-Erickson, respectiv CAP, au ajuns la egalitate in ultima zi de vot pe prima treapta a categoriei vizind cel mai bun spot tv. "Apara inocenta copilului tau", de la postul de radio Itsty Bitsy, a fost innobilat cu titlul de cel mai bun print, dupa eforturile agentiei GMP, iar "Love-ul" lui IQads si al lui McCann-Erickson a primit distinctia pentru cel mai bun spot radio. Cea mai bine primita campanie din 2006 poarta sigla Zaraza, care a condus detasat in fata unor nume grele precum Cosmote, Vodafone sau Gabriel Resources. O alta dubla reusita a obtinut si Kandia, al carui spot "Topirea" a invins de departe la categoria destinata celei mai bune coloane sonore pentru un spot tv, lasind in urma branduri gen Dorna, Ursus sau Vodafone.