Tot mai multe filmulete haioase, fotografii care mai de care mai interesante, glumite, povestioare, barfe sau noutati cu aer de zvon ne inunda e-mail-ul in fiecare zi. Iar sursele se inmultesc la fel de repede. Dupa modul de realizare, nu prea par sa aiba a face cu marketingul, ci mai degraba cu o subcultura deja bine conturata, formata pe retelele sociale ale Internetului. Insa brandurile comunica deja intens pe aceasta platforma, producand mesaje perfect adaptate mediului.
La o privire mai atenta prin continutul e-mail-urilor de divertisment, constatam ca tipa tare de tot din poza, fotografiata spontan pe strada, poarta o anumita marca de pantofi sport, indicati de o sageata pe care scrie glumet "here, here!", ca blonda din bancul care circula pe e-mail de cateva zile conduce un SUV bine identificat, care gandeste practic in locul ei. Sau cucoana aia isterica si foarte grasa care vrea sa-si xeroxeze fundul o face pe o imprimanta foarte desteapta, cu brandul la vedere, care ii cere hartie de un format mai mare.