[SoMe Update] Diana Marculescu: Nimeni nu mai are timp să citească, să se informeze, vrem să aflăm totul cât mai rapid

[SoMe Update] Diana Marculescu: Nimeni nu mai are timp să citească, să se informeze, vrem să aflăm totul cât mai rapid

Fără exagerări. Fără cuvinte mari. Fără povești de adormit copiii. Acestea sunt regulile de aur în Social Media în 2023, spune Diana Marculescu, Social Media Manager VMLY&R. Publicul vrea să vadă real content. Să fie funny și on point, dacă se poate. Dincolo de viteza schimbărilor din această perioadă, oamenii din Social Media trebuie să țină cont de și de tensiunile din online, care se pot transforma brusc în crize de comunicare, și de sensibilitățile audienței vizavi de anumite teme de discuție. 

”La acest capitol stăm „bine”! Românii sunt întotdeauna pregătiți să își spună părerea, să împărtășească gândurile și experiențele lor. Și nu vorbim neapărat despre o anumită categorie de vârstă. Iar acest lucru presupune o atenție sporită din partea social media manager-ului sau a omului de community, după caz”, spune Diana. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


VML

VMLY&R a preluat FRACTAL Communications, agentia locala parte din WPP, si se alatura  VMLY&R Commerce pentru a oferi brandurilor o experienta conectata.  Preluarea agentiei locale de catre... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related