Next Advertising a creat pentru Banca Transilvania un nou spot, ce promoveaza produsul de creditare "Proprietati imobiliare pe firma. Credit fara avans". Astfel, zanul si-a demonstrat suprematia, inca o data, in fata oricarui procedeu traditional de implinire a dorintelor. In valoare de pana la 200.000 de euro, noul produs a fost lansat la sfarsitul anului trecut si se adreseaza intreprinzatorilor romani - atat societatilor comerciale, cat si persoanelor fizice autorizate.
"Nu a fost o problema pentru zan. S-a adaptat imediat noului produs. La fel de rapid, dar mult mai grijuliu, acesta imparte in continuare credite pentru IMM-uri intreprinzatorilor merituosi, intervenind chiar si in cazurile mai delicate, acolo unde metodele traditionale nu au dat rezultate. In aceeasi situatie se afla si crescatorul de pestisori din ultima campanie Banca Transilvania. Oricat de multi carasi aurii a intrebat, nici unul nu a putut sa-l ajute. A incercat si alte specii, tot aurii, dar nimic. Xiphophorus helleri, Symphysodon aequifasciata, Barbus de Sumatra au dat din aripioare nedumeriti. Pentru anumite dorinte e bine sa apelezi la specialisti. Iar Banca Transilvania este specialistul in credite pentru IMM-uri. De orice tip. Asa ca, daca vrei sa vorbesti cu cine trebuie, suna la Banca Transilvania", a declarat Ciprian Banica, copywriterul ultimei campanii BT.
Comentarii