[SoMe Update] Adina Militaru-Hărmănescu: Publicul isi doreste sa fie bagat in seama, dar nu foarte agresiv. Isi doreste short-form pentru ca TikTok, dar si long-form pentru ca storytime

[SoMe Update] Adina Militaru-Hărmănescu: Publicul isi doreste sa fie bagat in seama, dar nu foarte agresiv. Isi doreste short-form pentru ca TikTok, dar si long-form pentru ca storytime

Dupa 10+ ani de experiență în Social Media, Adina Militaru-Hărmănescu, Managing partner Bad Habits, a învățat două lucruri importante. 1. Sa ia in serios ce face, pentru ca social media e esentiala in strategiile de comunicare si 2. Sa nu se ia prea tare in serios, sa testeze & sa inteleaga ca e ok sa mai si greseasca.

Adina a terminat Scenaristica la UNATC si a continuat sa se joace cu povestile in publicitate, in Social Media si, mai nou, in antreprenoriat. Social Media e incomoda, spune ea, te obliga sa iesi din confortul rutelor traditionale, a schimbat ritmul in industria creativa si regulile de comunicare. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related