Ia, ma,
mina de pe ea
Sa fie doar "mamofonia" cauza reactiei de repulsie in fata acestei reclame?
E umorul cu orice risc o chestiune sanatoasa? In orice forma? In orice dozaj? Pe scurt, isi este suficient?
Hai ca stim si noi ca umorul, ca si sexul, vinde. Cu conditia sa formeze insa si o legatura strategica si de bun simt intre produs si consumator.
S-o luam invers - citi dintre cunoscutii dumneavoastra au sarit in botosi ca sa dea navala sa cumpere o sticla de Adria? Nu cunoasteti pe nimeni pentru ca, de fapt, nici unul din noi nu stie ce contine in fapt zeama aia galbuie si, la drept vorbind, nici nu ne-am lamurit de ce fratele mai mic e neaparat mai prost. Putem sa banuim doar ca avem de-a face cu un consumator-tinta cu buzunarele cam goale (deci Adria e ieftina
O fi?) si fara prea multa scoala (Deci Adria e proasta
O fi?). Poate nu, dar mesajul asta ne sugereaza. Si daca e de proasta calitate, nu iesim, in ultima instanta, mai ieftin si mai sanatos daca punem de-un ceai?
Comentarii
Eu ma rog la toate zeitatile universului sa scapam odata de porcariile de reclame "facute de persoane care imi vind un produs, nu doar o glumita." Astea sunt cele mai nasoale reclame. O atitudine de genul asta e atat de invechita incat nici nu-mi vine sa o combat, pot doar sa fac misto de ea.
Domnisoara Laura ar vrea ca publicitatea sa se intoarca in epoca de piatra. Domnisoara Laura greseste.