Haz de necazul romanesc ca forma de agasare

Ia, ma, … mina de pe ea…
Sa fie doar "mamofonia" cauza reactiei de repulsie in fata acestei reclame?
E umorul cu orice risc o chestiune sanatoasa? In orice forma? In orice dozaj? Pe scurt, isi este suficient?

Hai ca stim si noi ca umorul, ca si sexul, vinde. Cu conditia sa formeze insa si o legatura strategica si de bun simt intre produs si consumator.
S-o luam invers - citi dintre cunoscutii dumneavoastra au sarit in botosi ca sa dea navala sa cumpere o sticla de Adria? Nu cunoasteti pe nimeni pentru ca, de fapt, nici unul din noi nu stie ce contine in fapt zeama aia galbuie si, la drept vorbind, nici nu ne-am lamurit de ce fratele mai mic e neaparat mai prost. Putem sa banuim doar ca avem de-a face cu un consumator-tinta cu buzunarele cam goale (deci Adria e ieftina… O fi?) si fara prea multa scoala (Deci Adria e proasta… O fi?). Poate nu, dar mesajul asta ne sugereaza. Si daca e de proasta calitate, nu iesim, in ultima instanta, mai ieftin si mai sanatos daca punem de-un ceai?

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune

Dictionar


Comentarii

Sebastian Rusu
acum 17 ani
Dupa parerea mea reclama de la Adia este una dintre cele mai nashpa ever promavand o cultura de ABC de la coltul blocului. Nu totusi e a doua cea mai enervanta reclama dupa spotul radio la minunatele produse DR. Geske (?) difuzat pe Guerrilla....
Suman Eugen
acum 17 ani
in primul rand e "politically" si nu "political".

Eu ma rog la toate zeitatile universului sa scapam odata de porcariile de reclame "facute de persoane care imi vind un produs, nu doar o glumita." Astea sunt cele mai nasoale reclame. O atitudine de genul asta e atat de invechita incat nici nu-mi vine sa o combat, pot doar sa fac misto de ea.

Domnisoara Laura ar vrea ca publicitatea sa se intoarca in epoca de piatra. Domnisoara Laura greseste.

Diana Resiga
acum 17 ani
dupa parerea mea spotul Adria este foarte bun pt targetul sau. Genul acesta de umor se gusta mult in provincie si e firesc sa nu fie agreat de cetatenii cosmopoliti consumatori de publicitate fina. Sunt curioasa dc spotul si-a atins scopul si...tare mi-e ca da. Vanzarile Adria cu siguranta au crescut pt ca toate micile familii provinciale au dat fuga sa vada ce gust au lemon-lime-ele. Pe mine ma dezgusta, dar tocmai de aceea.....e foarte bine realizata!


Branded


Related