Din dorința de a impulsiona oamenii să facă sport și de a facilita crearea și menținerea unui stil de viață activ, s-a înființat soluția digitală ESX. Rețeaua de parteneri a avut o creștere accelerată în ultimii 2 ani, în 2023 ajungând la peste 470 de centre sportive și săli de fitness din țară.
ESX un singur abonament, acces la peste 470 de centre sportive
Astfel, printr-un singur abonament la un preț accesibil, consumatorul are acces la sălile favorite, dar și la o serie de activități precum aerobic, squash, box, tenis ș.a. ESX se adresează și segmentului B2B, produsul poate fi oferit ca beneficiu extra salarial pentru companii, mai ales în contextul fiscal actual, abonamentul la sală fiind scutit de taxe, în limita a 400 euro pe an.
‘’Ne-am dorit o agenție cu expertiză în domeniul marketingului online, dar și să fie atentă la nevoile și obiectivele noastre specifice. Canopy nu ne oferă doar servicii de marketing, ci sunt parteneri care s-au implicat în cunoașterea detaliată a produsului nostru și a pieței în care activăm. Expertiză lor, atitudinea proactivă și abordarea inovatoare ne-au ajutat să atingem și să depășim obiectivele stabilite. Comunicarea deschisă și feedback-ul constant dintre echipele noastre au contribuit în mod semnificativ la consolidarea acestei colaborări. Proactivitatea ambelor părți a fost un ingredient cheie în obținerea rezultatelor de succes pe care le-am înregistrat. Pentru ESX, Canopy este un partener strategic pe termen lung așa cum am căutat și ne-am dorit.’’, declară Beatrice Dumitrache, PR & Marketing Manager ESX.
ESX & Canopy: Facem să fie bine
Parteneriatul ESX & Canopy a luat naștere acum un an și jumătate și a evoluat într-o relație solidă, construită pe încredere și comunicare eficientă.
„Încă de la început, strategia de digital marketing a fost una complexă, menită să integreze mai multe obiective de business. Pe de o parte, existau nevoile de vizibilitate a brandului și awareness, iar pe de altă parte, trebuia să menținem în focus obiectivul de vânzare. Astfel, am adaptat bugetele, conținutul și canalele de promovare în funcție de aceste două obiective majore, fără a ignora însă rentabilitatea fiecărei campanii în parte.”, adaugă Cătălina Sorocean, Senior PPC Specialist Canopy.
Canopy s-a dedicat cu pasiune procesului de analiză și învățare continuă. Nu s-a limitat doar la implementarea inițială a strategiilor, ci a considerat esențială monitorizarea constantă a rezultatelor și a comportamentului consumatorilor. Această abordare a deschis o fereastră către o înțelegere mai profundă a modului în care publicul reacționează la mesaje.
Într-o eră digitală dinamică, a rămâne ancorat în aceleași platforme nu ar fi fost suficient pentru a atinge o audiență vastă și diversificată. Astfel, echipa și-a orientat atenția spre explorarea noilor platforme și canale de promovare, deschizând astfel uși către noi oportunități de interacțiune și creștere. TikTok, LinkedIn, Reddit sau Spotify sunt doar câteva exemple în acest sens.
De la awareness la conversie
În urma analizei de piață și a competiției, în primă fază, strategia de marketing online a fost orientată către creșterea notorietății și vizibilității brandului. Astfel, în 2022 traficul pe website a crescut cu 709% față de 2021, iar brandul a crescut de la an la an.
Atingând un grad mare de expunere, pentru 2023, provocarea a fost să trecem către o strategie de performance, cu obiectiv de conversie. Printr-o colaborare strânsă cu echipa ESX, am reușit să avem o creștere susținută a metricilor de performanță, să înregistrăm nu doar un volum mare de conversii, ci și profitabile pentru companie. Astfel, am reușit să scădem treptat costul per achiziție cu 60% față de momentul în care am făcut trecerea către noul obiectiv.
„Chiar dacă focusul principal este pe performanță, nu pierdem din vizor zona de awareness. În acest sens, tratam campaniile în mod separat adaptând comunicarea pentru fiecare canal și audiență. Prin colaborarea cu influencerii, am redefinit strategia de conținut - mai autentic, mai interactiv, centrat pe consumator - ajungând astfel la un nou public.”, spune Laura Sovar, PPC Specialist Canopy.
Pentru a crește numărul de abonamente ESX, Canopy a construit o strategie multi-channel, prin care a implementat campanii cu un conținut fresh, pe care le-a monitorizat și optimizat constant, astfel încât obiectivul să fie atins cu succes.
„Parteneriatul dintre ESX și Canopy nu se rezumă doar la campanii de marketing, ci și la înțelegerea profundă a publicului țintă și a schimbărilor din industrie. Suntem mândri că am reușit să creștem notorietatea brandului ESX și să generăm conversii profitabile prin abordarea echipei noastre inovatoare și orientată spre rezultate.”, declară Cristian Ignat, Founder Canopy,
Obiective și direcții de viitor
În ultimele 18 luni, ESX a înregistrat o creștere de zece ori, fapt care indică o evoluție continuă. Accentul se pune pe atingerea unor obiective ambițioase, în timp ce învățarea continuă și dezvoltarea rămân principii de bază care îndrumă parteneriatul.
Obiectivele se concentrează atât pe performanța în media, cât și pe conștientizare, acoperind întregul funnel de marketing. Această abordare comprehensivă permite nu doar obținerea de rezultate măsurabile și îmbunătățirea ratei de conversii, dar și consolidarea unei prezențe puternice și menținerea unei poziții de lider în industrie.
Cei doi parteneri înțeleg importanța dezvoltării constante și adaptării la cerințele pieței pentru asigurarea succesului pe termen lung, iar în acest context, consolidarea segmentului B2B devine un element cheie în strategia viitoare a companiei.