Cu doar o săptămână înainte de momentul mult așteptat, Conferința Globală IAA „Creativity4Better” se pregătește să aducă o explozie de inovație, idei revoluționare și speakeri de neratat, transformând încă o dată Bucureștiul în capitala creativității globale. Sub patronajul Ministerului Culturii, această a 7-a ediție, ce are loc pe 31 octombrie, la Opera Națională din București, este gata să conecteze, să transforme și să inspire sub umbrela Human Creativity for Societal Change.
Prin tema de anul acesta, experți de renume mondial din industria marketingului, comunicării, artei și tehnologiei vor aduce perspective unice și vor explora puterea creativității de a schimba societatea și de a influența direcția în care ne îndreptăm. Creativity in Communication, Creative Industries, Sustainability, Exponential Innovation & AI sunt cele patru secțiuni cheie ale acestei ediții ce se concentrează pe forțele care modelează realitatea atât în prezent, cât și în viitor.
„Succesul din ultimii 6 ani au transformat Creativity4Better într-o tradiție a excelenței creative și a inovației prin care ne dorim să inspirăm industria locală de marcom, dar și să promovăm extern România ca hub global de creativitate. De la cele mai recente tendințe în comunicare și industrii creative, până la inovațiile exponențiale și inteligența artificială, această ediție va fi o călătorie captivantă în lumea schimbărilor transformative și a ideilor revoluționare. Personalități cu un parcurs remarcabil vor păși și pe scena de anul acesta, așadar invităm comunitatea creativă, oamenii de comunicare, marketing, media, publicitate, branding și nu numai să-și ia o doză de inspirație la cel mai înalt nivel” a spus Diana Flutur, Conference Director Creativity4Better.
Printre speakerii de top ai conferinței se numără: Andrés Reisinger, cunoscut drept unul dintre cei mai căutați artiști digitali ai secolului al XXI-lea, al cărui artwork-ul a atras interesul unei pleiade de colecționari de milioane de dolari, brand-uri precum Maison Dior și galerii de artă internaționale, Neha Singh, CEO & Founder, OBSESS, o platformă de e-Commerce experiențială care permite brandurilor și retailerilor să creeze magazine virtuale 3D vizuale, imersive, pe site-urile lor, dar și Felix Richter, Creative Partner & CCO Mother London, care este considerat unul dintre cei mai cool creativi, ale cărui idei și concepte au surprins lumea advertising-ului cu campanii pentru branduri precum Uber, KFC, Ikea, Reese's și BBC.
Într-o lume în care brandurile sunt mai mult decât răspunsul oamenilor la consumerism, află chiar de la speakerii conferinței „Creativity4Better” cât de important este rolul creativității în poveștile de succes ale brandurilor și cum o simplă idee poate altera impactul pe care acestea le au asupra societății în care trăim. Organizatorii sunt încântați să ofere o experiență unică și memorabilă participanților, cu sesiuni pline de inspirație care să celebreze puterea creativității, acea forță unică care poate produce schimbare prin inovație și conexiune umană.
IAA Romania este cea mai vastă şi mai reprezentativă asociaţie profesională a industriei de marketing, comunicare şi media, un parteneriat strategic unic ce reprezintă interesele a peste 110 companii active în industrie: clienţi de publicitate, agenţii de publicitate şi media şi instituţii mass media. Obiectivul IAA este să transforme România într-un hub global creativ, devenind astfel busola industriei de marketing şi comunicare.
IAA România este afiliată la IAA Global cu sediul la New York şi filiale în peste 56 de ţări. Pentru activitatea sa la standarde de excelenţă, IAA România a primit de 3 ori premiul global IAA Inspire Award - pentru cea mai activă şi creativă filială din lume.