Sensiblu si OgilvyOne au incheiat primul proiect de interactive marketing dintr-o serie de proiecte neconventionale pe care cele doua companii le lanseaza in premiera pe piata romaneasca.
In perioada 3 februarie - 8 martie, Sensiblu si OgilvyOne au realizat o campanie de promovare a kit-urilor de cadouri pentru Sf. Valentin si 8 Martie. Adresata tinerilor cu varste intre 18 - 28 ani, campania a folosit mediile de comunicare care au afinitate in randul targetului tanar: telefonul mobil si Internet-ul.
"Pentru Sensiblu, liderul pietei romanesti de retail farmaceutic, initiativa urmareste in primul rand adaptarea mediilor de comunicare la preferintele pacientilor si clientilor si confimarea pozitiei de inovator in serviciile de sanatate si ingrijire personala. Abordand acest nou canal de comunicare, am incercat sa ne apropiem si mai mult de pacientii si clientii nostri oferindu-le si informandu-i de cele mai bune servicii, campanii si oferte in timp real" declara Andreea Ionescu, Director de Marketing Sensiblu
Comentarii