Festivalul Golden Drum 2023 s-a încheiat cu spectacolul de decernare a premiilor Golden Drum, powered by Mastercard, care a avut loc pe 10 octombrie. Festivalul s-a întors în cele din urmă la rădăcinile sale din Portorož, unde a sărbătorit creativitatea, în mijlocul farmecului coastei adriatice.
Celebrarea excelenței creative
Juriile au acordat 50 de premii Bronze Drum, 37 de premii Silver Drum, 29 de premii Golden Drum și 12 Grand Prix în diferite grupuri și categorii.
LePub a primit prestigiosul titlu de Agency of the Year, în timp ce McCann Worldgroup a adunat cele mai multe puncte și a fost desemnată Network of the Year.
Cel mai puternic brand care a lăsat o amprentă și a primit Brand Grand Prix este Mastercard. Marcin Sosiński, McCann Polonia, directorul de creație din spatele campaniei "Where to Settle", a obținut prestigiosul titlu de Creative Director of the Year, anul acesta powered by Elan.
Titlul Independent Agency of the Year, susținut de Allfred.io, a fost acordat agenției THIS IS LOCCO din Bratislava.
Agenția israeliană Mud production a devenit Production Agency of the Year, în timp ce titlul de Digital Agency of the Year a revenit MRM Romania. Anul acesta a marcat debutul titlului Media Agency of the Year, susținut de BH Telecom, iar premiul a revenit UM Romania.
Secțiunea All Juries a acordat Best of Genius Loci, un premiu care celebrează lucrările locale ce prezintă spiritul local distinctiv, agenției McCann Polonia pentru "Where to Settle", realizată pentru Mastercard. Premiul Best of Social Good și premiul Game Changer, powered by Telemach Slovenia, au fost reținute de juriu.
Cea mai de succes agenție din Regiunea Adriatică, ce a primit premiul special Adriatic Agency of the Year, powered by Zavarovalnica Triglav, a fost Via Media din Bosnia și Herțegovina cu "Bingo".
Cel mai nou membru al Hall of Fame este Cătălin Dobre, Co-CEO și Chief Creative Officer, McCann Worldgroup Romania, și Regional Creative Director, McCann CEE. El se alătură acum grupului apreciat de vizionari creativi care nu numai că au inspirat, dar au și influențat profund lumea creativității așa cum o cunoaștem.
Cea mai bună soluție creativă pentru brief-ul din cadrul Young Drummers Competition, powered by Slovenian Tourist Organization, este "When it's a Match!", realizată de Paul Schneider de la Schneider.Studio, Erevan, Armenia.
Câștigătorii au primit trofee sustenabile realizate din materiale ecologice.
Felicitări tuturor ideilor câștigătoare, persoanelor și echipelor din spatele lor!
Festivalul Golden Drum a luat naștere în 1993 cu o idee simplă, aceea de a reuni creatori din diferite țări, pe atunci adesea definite ca fiind din Noua Europă. Festivalul are ca scop să inspire și să susțină în multe moduri gândirea și acțiunea creative pentru schimbări pozitive, punând în lumină acest lucru prin intermediul programului său de concursuri și congrese. Festivalul Golden Drum a fost ales ca unul dintre cele șapte spectacole regionale de premiere incluse în Clasamentul WARC.
Festivalul Golden Drum 2024 va avea loc în perioada 8 - 10 octombrie 2024.