Departamentul de Strategie al Leo Burnett & Target a facut astazi cunoscute rezultatele studiului InsideOut - o prima cercetare dintr-un amplu proiect de research calitativ dedicat exclusiv femeilor.
Realizat sub forma unui complex set de interviuri individuale, InsideOut are un subiect inedit, anume relatia dintre femei si gentile lor. Continutul, rolul si semnificatiile atribuite acestor accesorii au fost prezentate prin intermediul unui raport facut public si pe site-ul www.leoshe.ro/insideout/, site disponibil incepand de maine, 8 martie.
"Am incercat sa fim creativi incepand cu tematica studiului. Eram in cautarea unui subiect care sa poata genera insight-uri valorificabile de cat mai multe dintre marcile cu target feminin pentru care lucram si, la fel de important, suficient de interesant pentru a declansa avalansa de confesiuni asociata cu o discutie "intre femei". Ne doream mai mult decat un interviu, fie el si in profunzime, ne doream sa putem face analize bazandu-ne nu doar pe discursul respondentelor, ci si pe observatie. Geanta ca subiect a indeplinit in mare masura toate aceste cerinte" , explica Elena Ionita, Strategic Planner la Leo Burnett, motivul alegereii acestui subiect neconventional.