Gata cu vacanțele, școlile au început și pentru școlerii cei mai mari, nu doar pentru cei mici. Prin urmare, acestea mai rulează doar în amintirile fiecăruia dintre noi. De-acum la treabă copii!
Până să ne suflecăm mânecile mai sus de cot, haideți să mai aruncăm totuși o privire, peste cele câteva articole, care au punctat cu succes pe WeInvent, în luna Septembrie, ultima din această vacanță de vară.
Ați văzut că la noi nu prea există reclamă la banane? Pare genul de produs pe care românii îl cumpără oricum, să fie pe masă, indiferent de ocazie, fie Paște, Crăciun sau orice zi aniversară. Este poate și o reminiscență de pe vremea comunismului, când banana era produs de lux, ce apărea pe rafturi la ocazii speciale, eventual pe sub mână sau prin shop-urile de la parterul hotelurilor de lux.
În afară însă, situația e diferită, iar agențiile caută noi și noi modalități de a vinde banane, într-o lume din ce în ce mai diversă, cu noi produse și combinații de arome la tot pasul. În cazul de față avem de-a face cu celebra marcă Chiquita, iar articolul integral este aici.
Din seria profesorilor remarcabili, dornici să le transmită elevilor pasiunea materiei predate, v-o prezentăm pe dr. Georgiana Popovici, profesoară de matematică și statistică cu peste 20 de ani la catedră. Predă în limba engleză și îi pregătește pentru examenele SAT, A-level, Bacalaureat Internațional sau GMAT pe tinerii dornici să studieze în afara țării la universități de prestigiu. Când nu e la clasă, e la centrul ei de excelență, unde continuă să-i îndrume pe elevi spre viitorul pe care și-l doresc. Am stat de vorbă cu dr. Georgiana Popovici despre matematică, despre ce înseamnă mai exact examenele internaționale, dar și despre pașii concreți pe care trebuie să-i urmeze un elev ca să treacă cu brio de această etapă. Un interviu de Andreea Retea, din seria #perspective
Cu apel la ce au românii mai de preț și mai de export în materie de turism, cineva s-a gândit să pună Transfăgărășanul în formă de cârnat și le-a ieșit chiar bine. Cârnatul Drag de România a transformat drumul simbol al țării într-un alt simbol național care pune un zâmbet în colțul gurii când treci pe lângă el și parcă îți vine să dai fuga la galantare.
Nu e mult de povestit la acest Transfăgărășan pentru gurmanzi, e doar un semn că încă se mai fac lucruri interesante prin agenții, că art direction-ul și copy-ul fac casă bună, mai ales în zona de print. Puse în slujba unui brand, unele mesaje nu mai sunt atât de lipsite de sens și stiff, iar dacă adaugi și o notă de umor, ai un ad super pe străzile orașului. Continuarea articolului aici.
Licenţiat al Facultăţii de Jurnalism şi Ştiinţele Comunicării, cu o experiență de peste 20 de ani în radio, din care 17 la Europa FM, restul la Radio România Actualităţi şi la RFI. În media a lucrat pentru publicaţiile Ora, România Liberă, dar şi pentru TVR. Toader Păun este în prezent colaborator al Biz, Haute Culture, campaniidemilioane.ro, Spotmedia, precum și al proiectului Cronicari Digitali, și a fost Business Development Manager & Communication Manager al agenției Zaga Brand. Un interviu de Romanita Oprea
Ce înseamnă să fii un om bun de branding? Să fi citit zeci de cărți în domeniu, să ai o super inspirație în ce faci, să-ți lași mintea liberă sau să te conectezi cu potențialul client la nu nivel mai profund? Ruxandra Pană spune despre clienți că sunt colegi de suflet cu ea și asta o ajută să aibă o relație specială cu ei. E artistă și freelancer pe tot ce ține de graphic design și spune că așa e cel mai bine, să creeze din crib-ul ei. Pasionată de lumi extraterestre și de energii pe care să le poată transmite în fonturi, culori și forme, pentru un branding conștient. Un interviu în exclusivitate, din seria #perspective.