Lasa dulcegariile

Daca te-ai saturat de inimioare, lumanarele rosii sau ursuleti de plus, daca nu mai vrei sa vezi "I love you" pe felicitari, pernute de catifea, prajituri si cani in forma de inima, vino pe www.makelovenotsugar.ro si spune-ne parerea ta despre dragostea adevarata.

Astfel Graffiti BBDO si Pepsi au lansat in luna iubirii o noua campanie de imagine pentru cele doua branduri - pereche No Sugar: Pepsi Max, cu target masculin, si Pepsi Light destinat femeilor - un cuplu infailibil si fara pic de zahar. Intr-o perioada in care esti asaltat din toate partile de mesaje dulci si foarte dulci, Pepsi se diferentiaza, ca intotdeauna prin atitudine si te invita pe www.makelovenotsugar.ro - un blog public unde oricine poate posta un articol, un comentariu, o poezie, un film sau imagini despre ce inseamna dragostea adevarata pentru fiecare. Fara dulcegarii!

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related