The Marketer vorbeste japoneza

Unul dintre punctele de interes ale revistei The Marketer in ultima perioada a fost sa priveasca Romania prin ochii diplomatilor straini, pentru a vedea problematica reputatiei de natiune. De asemenea, revista a fost interesata sa largeasca barierele culturale si sa poata oferi cititorilor insight-uri valoroase de management, viziune in business si o privire de ansamblu asupra relatiilor economice cu alte state importante ale lumii.

In numarul de februarie, The Marketer a avut privilegiul de a discuta cu Excelenta Sa Kanji Tsushima, ambasadorul Japoniei in Romania. "Am avut ocazia sa inteleg pentru prima data o japoneza fara cusur, pentru simplul fapt ca acea japoneza a fost exprimata de Excelenta Sa in cea mai fluenta romana pe care am auzit-o de la vreun cetatean strain. Este impresionant sa vezi cum un diplomant de acest nivel a facut efortul de a invata atat de bine limba tarii in care are o misiune diplomatica, cand ar fi fost foarte simplu sa foloseasca limba engleza, care a devenit quasi-universala. Este o lectie extrem de importanta pe care am invatat-o cu acest prilej, vizavi de respectul fata de partenerul de dialog si de excelenta in activitatea pe care o desfasori" a declarat Alexandru Raducanu, redactorul sef al The Marketer.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related