Web cat.zero?

...si ne iarta noua ignoranta oamenilor numiti "pe online", si nu ne duce pe noi in ispita Web 3.0, acum si pururea si in viata de apoi, adica in Second Life, ALT+F4.

Suna ispititor, e intrigant, companiile au oameni "pe online" care merg la conferinte simandicoase, asa cum a fost Digital Marketing Forum, dar in definitiv, marketerii din .ro de-abia descopera ce jucarii au la dispozitie neastamparatii de consumatori pentru a le barfi si pune in pericol brandurile.

Dupa datele oferite de Wim Vermeulen, Director of Digital Innovation, Ogilvy Central & Eastern Europe, doar 1% din vizitatorii YouTube sunt creatori de filme. Deci nu trebuie sa fie specialisti in Web 2.0 jumatate din internautii romani. E suficient ca s-a creat deja o comunitate de pasionati, care isi permit sa fie dureros de sinceri, povestind pe blogurile lor experienta cu brandul X sau urcand pe YouTube dovezi video. Daca avantajele exploatarii new media in favoarea brandului sunt doar atractive, dar nu suficient de convingatoare incat sa-i faca pe brand manageri sa investeasca mai mult in campaniile online, atunci poate riscurile ignorarii noii realitati ii vor face sa se gandeasca sa supravegheze mai bine jungla virtuala, care cica ar fi ajuns la 3.0, in timp ce la noi inca isi mai noteaza unii prin conferinte termeni cu care sunt platiti sa jongleze.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Ogilvy Group România

Ogilvy România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare,... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related