"Antreprenoriat în 2023" este tema ediției 53 a SocialPedia. Evenimentul este dedicat tuturor pasionaților lumii digitale și se va organiza offline, pe 10 octombrie 2023, de la ora 18:30, la Restaurant Monarh din București.
Speakerii acestei ediții sunt: Roxana Hălmăgeanu – Head of Micro Segments Strategy BCR, Andrei Dunuță - Antrenor Vânzări & Public Speaking, Fondator „Arta de a NU vinde” și Oana Zidaru, Antreprenor.
Creșterea numărului de antreprenori nu pare să se oprească în 2023. Din ce în ce mai multe persoane își doresc să pornească un business pe cont propriu. La momentul actual, sunt în jur de 582 de milioane de antreprenori la nivel global.
Conform Plaky, 28% dintre antreprenori au pornit pe cont propriu pentru că și-au dorit ca ei să fie cei care iau deciziile. 77% dintre persoanele care au un business propriu spun că sunt mai fericite de când nu mai sunt angajate. Cu toate acestea, 20% dintre afaceri eșuează în primii doi ani, în timp ce 45% se închid în primii cinci ani.
În aceste condiții, cum reușești, ca antreprenor, să îți construiești un business solid pe care să-l "vinzi" într-un mod eficient? Ce resurse ai la îndemână care să-ți susțină ascensiunea?
La SocialPedia 53 discutăm despre provocările antreprenorilor în România, despre cum își pot organiza mai bine banii și timpul, cum își pot "vinde" mai ușor serviciile/produsele și ce provocări apar pe parcursul drumului.
Vom aborda toate aceste subiecte alături de speakerii noștri:
- Cum decizi să fii antreprenor? Ce trebuie să știi înainte?
- Care sunt punctele forte/punctele slabe ale antreprenoriatului?
- Ce soluții de digitalizare a afacerilor există și ce oportunități de finanțare?
- Cum pot antreprenorii să se organizeze mai bine din punct de vedere financiar? Cum să își stabilească prețurile/fee-urile?
- Cum să faci un elevator pitch pentru business? Cum îți vinzi business-ul într-un singur minut?
- Ce tehnici de public speaking poți să folosești pentru a-ti face afacerea cunoscută?
- Cum transformi o idee într-un business?
- Cu ce provocări de comunicare vine antreprenoriatul și cum le depășim?
- Cum îți împarți viața între antreprenoriat, familie, prieteni și hobby-uri?
„Antreprenorii români au dovedit în ultimii ani că sunt foarte rezilienți și au o capacitate mare de adaptare în condiții dificile. Aceste este un semn de maturizare pe care îl susținem prin investiții în proiecte de digitalizare, educație antreprenorială și coaching de business. Peste 135.000 de microîntreprinderi și PFA-uri au ales calea 100% digitală din George în ultimii doi ani și câteva mii au contractat deja finanțări digitale, pe loc si fără ca banca sa le solicite vreun document. Vom continua să susținem dezvoltarea companiilor românești, precum și crearea de noi afaceri, pornite de la început pe baze solide”, a declarat Roxana Hălmăgeanu, Head of Micro Segments Strategy BCR.
"Din ce în ce mai multe persoane din comunitatea noastră pornesc pe calea freelancing-ului și a antreprenoriatului. De aceea, credem că este foarte important să afle ce variante de economisire și finanțare au la îndemână. În plus, este esențial să știe să-și prezinte business-ul întregii lumi. Și ce poate fi mai inspirațional pentru ele, decât povestea reală a unei antreprenoare care acum își vinde produsele în peste 150 de magazine fizice? Atingem toate aceste puncte la SocialPedia 53.", declară organizatoarele evenimentului.
Înscrierile sunt gratuite.
Speakeri:
Roxana Hălmăgeanu – Head of Micro Segments Strategy BCR
Roxana are o experiență de 23 de ani în banking în zona de dezvoltare produse, procese, experiențe digitale pentru IMM-uri și microîntreprinderi și este responsabilă de construcția și dezvoltarea platformei George pentru afacerea ta, cel mai avansat ecosistem de soluții bancare 100% online pentru antreprenori.
De 3 ani și jumătate, Roxana Hălmăgeanu este responsabilă în echipa BCR de strategia pe segmentul de clienți Micro, format din companii cu cifra de afaceri de până într-un milion de euro, profesii liberale, PFA-uri și ONG-uri. Crede în puterea antreprenorilor de a se reinventa pe baze solide și în capacitatea companiilor românești de a se transforma în afaceri inteligente, cu soluții digitale bancare și non-banca.
Andrei Dunuță - Antrenor Vânzări & Public Speaking, Fondator „Arta de a NU vinde”
Andrei Dunuță este fondatorul “Arta de a NU vinde” și organizatorul singurului campionat național de Elevator Pitch.
Este antrenor de Public speaking & Vânzări, TEDx Keynote Speaker, aka omul care îți va arăta că poţi să fii nebun de bun în vânzări & public speaking. : )
Convenționalul nu mai dă tonul, așa că e timpul să schimbăm șablonul! Şi asta ne-am şi propus cu acest workshop: să facem trecerea de la strategia PPC (Poate Pică Ceva) la strategia ABT (Antrenamentul Bate Talentul).
Lui Andrei i-au trecut prin mână în cei 15+ ani de experiență peste 20.000 de oameni de antreprenori, oameni vânzări și speakeri de la branduri precum: NN Asigurări, Samsung, UiPath, Allianz Asigurări, Coca Cola, Lensa etc
Oana Zidaru, Antreprenor
După mai bine de 13 ani petrecuți în presă online, glossy, Oana Zidaru a reușit să pornească propriul business chiar în timpul pandemiei. În noiembrie 2020 a inventat ondulatorul fără căldură OZ Style Magic Rope care s-a viralizat în mediul online încă din prima lună de la lansare. Un an mai târziu a participat la Imperiul Leilor și a obținut un parteneriat cu Cristina Bâtlan. Oana a început businessul în 2020 cu o investiție de 500€, cu un singur produs handmade, într-un apartament, iar în prezent OZ Style are 3 produse noi, pentru îngrijirea părului, formulate în România, de la 0, de propriul chimist al brandului. Ondulatorul fără căldură Magic Rope se produce acum într-o fabrică din Ploiești, iar toate produsele se vând în peste 150 de magazine fizice.
Sponsored by BCR
Agenție parteneră: MTH Digital
Partener media: Kiss FM
Parteneri Media: Zile şi Nopti, IQads, IQool, Flawless, SocialWeb.ro, ASC, PRIME Romania
Locație: Restaurant Monarh, Calea Plevnei 44 - 46, Bucuresti
SocialPedia este un proiect educațional dedicat tuturor pasionaților și specialiștilor în digital din România. Premiat la Webstock 2018, proiectul s-a transformat într-un eveniment lunar, unde oameni de succes din online împărtășesc secretele muncii din spatele ecranului. Obiectivul nostru? Sã contribuim la creșterea calitativă a comunității de digital din țară.
De 15 ani creator de conținut și social media specialist, Sabina Cornovac se dedică dezvoltării de proiecte educative pentru comunitatea de social media din România și este adepta conceptului de comunicare Human2Human. Sabina scrie pe sabinacornovac.ro și este creatoarea comunității #SocialPedia.
Iulia Stănescu este digital communications consultant. Are un puternic background în jurnalism online și PR. Cu peste 16 ani de experiență în comunicarea digitală, Iulia crede cu tărie în conținutul original și în interacțiunea dintre oameni, atât online, cât și offline. De cinci ani de zile a început să lucreze pe cont propriu și are în portofoliu clienți din zona culturală, turism, educație financiară, antreprenoriat, evenimente și fotografie, iar de anul acesta conduce departamentul de social media unei agenții de comunicare.