Sala Platinium a hotelului Howard Johnson Bucuresti a gazduit marti, 27 februarie, primul eveniment din Romania dedicat celor mai noi platforme de marketing si comunicare, Digital Marketing Forum. Sprijinit de Ogilvy Group, evenimentul a adus in prim plan marketing-ul digital si a dezvaluit, prin intermediul workshop-ului Digital Realities oferit de Ogilvy One Romania, care sunt ingredientele unei campanii de advertising eficiente in noile media.
Invitatul special al evenimentului a fost Wim Vermeulen, Director of Digital Innovation pentru Ogilvy Group CEE, care a vorbit invitatilor despre noile medii de comunicare si interactivitate in domeniul marketingului si internetului. Sub deviza "Why we have to embrace the change?", Wim Vermeulen a dezvaluit audientei faptul ca brand-urile aloca in ultimul timp bugete importante publicitatii neconventionale, consumatorii fiind din ce in ce mai interesati de publicitatea participativa, comparativ cu cea pasiva. In aceste conditii, brandurile nu pot ramane indiferente la schimbarile majore in comportamentul consumatorului, datorita gradului de selectivitate deosebit de puternic pe care acesta il afiseaza in raport cu brandurile prezente in piata.