O cafea de vis

V-ati baut cafeaua? E toata lumea treaza? Atunci, va rog, bifati mai jos.
De ce cumpara femeile un anumit brand de cafea?
a. Pentru ca le mentine treze
b. Pentru gust
c. Pentru aroma
d. Pentru ca vor sa vrajeasca postasul, vecinul, pe Mos Craciun si orice barbat care trece pe acolo din intamplare si e atat de atras de aroma irezistibila incat e dispus sa le devina sclav pe vecie pentru un strop din magica licoare
e. Pentru ca dimineata se trezesc mergand pe tavan si vor sa ajunga din nou cu picioarele pe podea
f. Pentru ca spera sa se imbete cu ea si sa creada ca tipul de la masa de alaturi e dispus sa le duca intr-o „rollercoaster ride” si se le daruiasca luna de pe cer
g. Nu stiu, sunt barbat, deci nu-mi pasa

Se pare ca e un trend ca reclamele la diverse bauturi sa explice tot ce se petrece in mintea omului dupa ce le consuma. E foarte simplu: alcoolul li se urca la cap barbatilor, iar cafeaua – femeilor.

Din spotul Selected – Moon aflam ce vor femeile sa creada ca se petrece in mintea barbatilor atunci cand le privesc.

Ea tocmai a sorbit din cafea. Nu dureaza mult pana aceasta isi face efectul. El e frumos si informat (se preface ca citeste un ziar) si ii face ochi dulci de la masa alaturata. Ea isi muta ca o strengarita privirea in alta parte; stie ca e privita. Mai soarbe un strop si…gata. El pluteste spre ea si o duce cu un rollercoaster in lumea visului. In schimbul unei imbratisari care aproape ca a fost sarut, nu stim, trebuie sa o mai vedem o data si inca o data ca sa ne dam seama, el intinde bratul, desprinde luna de pe cer cu o usurinta fantastica, pentru ca e si foarte puternic, nu numai informat, sau pentru ca puterea consta in informatie, si i-o prinde in par. La asta crede ea ca se gandeste el. Asa ca se ridica si pleaca la treburi mai importante, stiind ca il lasa visand in urma ei, privind-o cum se indeparteaza cu sperantele lui cu tot. Ea a castigat. Paseste triumfatoare mai departe.

Adevarul despre ce se petrece de fapt in mintea unui barbat se afla in spotul pentru Skol. O orgie permanenta, asta se intampla in mintea unui barbat. In nici un caz nu viseaza sa te ia de mana si sa te duca intr-o lume de vis cu vreun rollercoaster. Cu atat mai putin posibil sa-i treaca prin cap sa-ti aduca luna de pe cer. Cand incerci sa patrunzi in mintea unui barbat, nici macar nu trebuie sa-l privesti patrunzator ca femeia din spotul acela. Stii de fapt ce se intampla acolo. Rar se intampla sa gasesti „terenul de joaca” pustiu. Sunt acolo papusi pentru tot felul de fantezii. Si nu are nici una vreo luna prin par.

Grafica din spotul Moon e de vis, intr-adevar. Ideea e simpla si bine realizata. Desi suspectam ce se petrece in mintea barbatilor, speram intotdeauna ca necunoscutul de la masa de alaturi e acela care va da o fuga in cer sa desprinda luna, doar ca sa ne vada zambind. Daca permitem vreunui brand de cafea sa ne faca sa visam, atunci macar sa fie un vis in care ei se gandesc la ce vrem noi.

Si iata de ce cumpara femeile un anumit brand de cafea.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune

Dictionar


Comentarii

anca popovici
acum 17 ani
in nici un caz o femeie care are ceva in cap nu o sa se puna sa bea cafea ca poate poate are o fantezie cu barbatul frumos de la masa alaturata si paote poate acesta se mai si prinde si o place instantaneu, dar fara nici un dubiu mintea unui barbat este 80% din timp ocupata de fetite frumoase. Skol are dreptate!
madalina varlam
acum 17 ani
pana la urma urmei e o reclama!!trebuie sa vanda produsul nu sa arate ce e in capul barbatilor sau... nu.mie chiar mi se pare reusita si o urmaresc cu placere, grafica e de nota zece si se vede ca s-a muncit mult la ea.good job!
Dragos nume
acum 17 ani
uite d'asta avem spoturile pe care le avem! din cauza mentalitatii idioate! cand vom iesi din tampenia asta cu" produsul X e : nou, ieftin, face, desface - Cumpara-l" vom incepe sa vorbim despre advertising si in romania. pana atunci ne vom multumi cu pareri amatoristice despre grafica sau muzica. pentru ca despre spotul in ansamblu....nu putem, c-am plange!
Cristiana Grasu
acum 17 ani
ceea ce nimeni nu a remarcat pana acum, e ca fata din clipul moon, e aceeasi cu cea care intra in mintea barbatului in clipul skol. ia fiti mai atenti. deci ea isi verifica prietenul, intrand in mintea lui, apoi umbla prin cafenele dupa baieti care sa-i dea luna de pe cer...:)) se pare ca n-a multumit-o ce a vazut in mintea prietenului ...
sorin sorin
acum 17 ani
sa nu uitam...e o reclama targetata, e f bine ca e privita cu placere...ceea ce inseamna ca unii oameni chiar isi fac treaba. Felicitari!
Elena Dumitrescu
acum 17 ani
reclama la selected te pune intr-o anumita atmosfera si ar putea fi vazut chiar ca o reclama draguta...muzica face multe, totusi nu reuseste sa faca o legatura logica intre cafea, care e o bautura ment sa te trezeasca si sa te aduca cu picioarele pe pamant si lumea fantasmagorica in care intra blondina...berea in schimba e numa' buna sa faca legatura asta...chiar si pentru femei...daca cei doi ar bea cate un skol lucrurile ar fi mai logice...
Vlad Bercean
acum 17 ani
adica barbatii sunt incapabili de iubire

"Women cannot complain about men anymore until they start getting better taste in them."

Bill Maher



Branded


Related