V-ati baut cafeaua? E toata lumea treaza? Atunci, va rog, bifati mai jos.
De ce cumpara femeile un anumit brand de cafea?
a. Pentru ca le mentine treze
b. Pentru gust
c. Pentru aroma
d. Pentru ca vor sa vrajeasca postasul, vecinul, pe Mos Craciun si orice barbat care trece pe acolo din intamplare si e atat de atras de aroma irezistibila incat e dispus sa le devina sclav pe vecie pentru un strop din magica licoare
e. Pentru ca dimineata se trezesc mergand pe tavan si vor sa ajunga din nou cu picioarele pe podea
f. Pentru ca spera sa se imbete cu ea si sa creada ca tipul de la masa de alaturi e dispus sa le duca intr-o rollercoaster ride si se le daruiasca luna de pe cer
g. Nu stiu, sunt barbat, deci nu-mi pasa
Se pare ca e un trend ca reclamele la diverse bauturi sa explice tot ce se petrece in mintea omului dupa ce le consuma. E foarte simplu: alcoolul li se urca la cap barbatilor, iar cafeaua femeilor.
Din spotul Selected Moon aflam ce vor femeile sa creada ca se petrece in mintea barbatilor atunci cand le privesc.
Ea tocmai a sorbit din cafea. Nu dureaza mult pana aceasta isi face efectul. El e frumos si informat (se preface ca citeste un ziar) si ii face ochi dulci de la masa alaturata. Ea isi muta ca o strengarita privirea in alta parte; stie ca e privita. Mai soarbe un strop si gata. El pluteste spre ea si o duce cu un rollercoaster in lumea visului. In schimbul unei imbratisari care aproape ca a fost sarut, nu stim, trebuie sa o mai vedem o data si inca o data ca sa ne dam seama, el intinde bratul, desprinde luna de pe cer cu o usurinta fantastica, pentru ca e si foarte puternic, nu numai informat, sau pentru ca puterea consta in informatie, si i-o prinde in par. La asta crede ea ca se gandeste el. Asa ca se ridica si pleaca la treburi mai importante, stiind ca il lasa visand in urma ei, privind-o cum se indeparteaza cu sperantele lui cu tot. Ea a castigat. Paseste triumfatoare mai departe.
Adevarul despre ce se petrece de fapt in mintea unui barbat se afla in spotul pentru Skol. O orgie permanenta, asta se intampla in mintea unui barbat. In nici un caz nu viseaza sa te ia de mana si sa te duca intr-o lume de vis cu vreun rollercoaster. Cu atat mai putin posibil sa-i treaca prin cap sa-ti aduca luna de pe cer. Cand incerci sa patrunzi in mintea unui barbat, nici macar nu trebuie sa-l privesti patrunzator ca femeia din spotul acela. Stii de fapt ce se intampla acolo. Rar se intampla sa gasesti terenul de joaca pustiu. Sunt acolo papusi pentru tot felul de fantezii. Si nu are nici una vreo luna prin par.
Grafica din spotul Moon e de vis, intr-adevar. Ideea e simpla si bine realizata. Desi suspectam ce se petrece in mintea barbatilor, speram intotdeauna ca necunoscutul de la masa de alaturi e acela care va da o fuga in cer sa desprinda luna, doar ca sa ne vada zambind. Daca permitem vreunui brand de cafea sa ne faca sa visam, atunci macar sa fie un vis in care ei se gandesc la ce vrem noi.
Si iata de ce cumpara femeile un anumit brand de cafea.
Comentarii
"Women cannot complain about men anymore until they start getting better taste in them."
Bill Maher