Brandurile incep sa mizeze pe valorile nationale

Brandurile autohtone traiesc, de ceva vreme, sub amenintarea concurentei ce vine din Vest, dupa integrarea in UE. O parte din producatori, mai ales cei din sectorul alimentar, s-au pregatit pentru a intampina situatia intensificandu-si eforturile de branding. Iar daca unii au preferat sa incorporeze in marcile nou-create valori comune europene, pentru a face fata si pe anumite piete regionale, altii - se pare, tot mai multi - mizeaza pe "romanism".

Ce branduri vor rezista si ce branduri vor muri in lupta cu cele internationale, care incep sa dea navala dupa integrare? Este in continuare o intrebare la ordinea zilei. Mai ales acum, cand pe rafturile magazinelor au inceput sa apara marci noi, din UE, la preturi comparabile cu ale marcilor locale. In mediile de marketing au fost si sunt inca foarte multe controverse in aceasta chestiune.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related