Schimbari in agentiile din Italia

Schimbarile la nivel inalt petrecute in agentiile din Italia continua, anuntandu-se un nou leadership pentru MediaCom, Starcom si Universal McCann, anunta Media & Marketing.

Alessandro Cortellazzo a parasit postul de chief executive al MediaCom Italia si va fi inlocuit de Attilio Redivo, de la BBS Maxus. Cortellazzo va ramane in functie pana in aprilie, pentru ca schimbarea sa fie cat mai putin simtita.

Starcom Italia il pierde pe Fabio Ferrara, general managerul sau, care se va alatura Aegis Group, pe pozitia de managing director al ACT (Automotive Competence Team) - divizia creata pentru General Motors. Starcom inca ii mai cauta un inlocuitor si este condusa intre timp de directorii Boaz Rosenberg in Milano, Marta Farneti in Roma, Ilvo Gannio in Torino si Giancarlo Pesserelli in Bologna.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Starcom MediaVest

Agentia Starcom MediaVest Group este parte din cea mai mare retea de media din lume, SMG Worldwide, si din grupul de comunicare Leo Burnett. Infiintata in 2000, Starcom este prima agentie de media din Romania... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related