Cu o perspectivă ambițioasă și orientată spre inovație, colaborarea dintre Provident și Canopy a adus o schimbare semnificativă în peisajul financiar din România.
Canopy îți prezintă o poveste de succes, bazată pe modul în care două entități și-au unit forțele pentru a aduce serviciile financiare mai aproape de comunitate, transformând modul în care aceste servicii sunt promovate online.
Începuturile colaborării Provident & Canopy
Provident reprezintă un nume important printre instituțiile financiare non-bancare din România, iar contribuția lor adusă în societate este foarte importantă, prin oferirea accesului la creditare românilor, indiferent de categoria socio-profesională din care fac parte.
Mai mult decât atât, aduce în fiecare zi sprijinul de care au nevoie oamenii aflați în localitățile izolate din România (și nu numai), unde reprezentanții de vânzări Provident fac posibilă creditarea la domiciliu. Astfel, încă de la începutul colaborării, Canopy și-a propus să perpetueze reputația brandului și să folosească toate instrumentele de promovare necesare pentru a crește performanța online a business-ului.
Începutul colaborării avea loc în anul 2019, într-o Românie aflată într-o situație economică bună, cu contexte economice interne și externe favorabile.
În același timp, marketingul digital se afla în plină etapă de dezvoltare, în special privind soluțiile de scalare dedicate business-urilor de lead generation.
Încă de la început, am fost adepții testării soluțiilor Google dedicate automatizării și raportării integrate online-offline, cu ajutorul cărora am crescut rata de conversie cu 10%, încă din primele 3 luni de testare.
Deschiderea către testarea tool-urilor și produselor, uneori încă din variantele lor alpha și beta, ne-a ajutat foarte mult în scalarea rezultatelor, fiind de multe ori pionieri în testarea acestora.
„Canopy este mai mult decât o agenție de digital pentru Provident, este partenerul nostru. Cu ajutorul lor am reușit să avem un loc special în topul opțiunilor consumatorilor care intenționează să apeleze la un împrumut, reușind astfel să răspundem nevoilor lor financiare la momentul potrivit. Testare, optimizare, monitorizare și inovare - acestea au fost principiile pe baza cărora am crescut împreună performanța campaniilor noastre din mediul online.”, VIOLETA ILIESCU, Marketing Manager, Brand Communication and Acquisition Provident .
Evoluția strategiei de promovare
Schimbare și adaptare, acestea sunt cele două cuvinte pe care le întâlnim cel mai des în digital marketing, iar industria de finance nu a făcut excepție.
Principalul obiectiv pe care ni l-am propus încă de la începutul colaborării noastre, a fost scalarea business-ului. Am înțeles că pentru a obține acest lucru este nevoie de o înțelegere profundă a consumatorului și a comportamentului online al acestuia.
Astfel, împreună cu echipa Provident am conturat profilul clienților pentru a înțelege care sunt grupurile de consumatori care reacționează cel mai bine la produsele Provident. Astfel, integrarea acestor profile în strategiile de paid media ne-a adus încă din primul trimestru al colaborării o creștere de 51% a vizitatorilor de tip first-time users pe website, împreună cu o scadere de 12% a bounce rate-ului.
Având această bază solidă formată dintr-o audiență relevantă, împreună cu o strategie full funnel și folosirea soluțiilor de automatizare și raportare, scalarea anuală a rezultatelor a fost făcută într-un mod echilibrat și foarte eficient.
„Parteneriatul pe care îl avem cu Provident este special pentru noi. În cei 4 ani de colaborare ne-am unit zilnic forțele pentru a deveni din ce în ce mai buni, mai relevanți, mai eficienți și mai creativi! Iar rezultatele vorbesc de la sine. Ne place să creștem împreună și vom continua să o facem cu același entuziasm.”, NICOLETA RADU, Team Leader Canopy.
Obiective și direcții de viitor
Obiectivele comune pentru viitorul Provident sunt clare: să oferim în continuare accesul la produse şi servicii financiare simple, rapide şi personalizate tuturor celor care au nevoie de un ajutor financiar.
În ceea ce privește strategia de digital marketing, dorim să păstrăm în continuare deschiderea către noi oportunități de scalare, dar și să adaptăm întotdeauna strategia pentru a ne plia pe nevoile clienților și pe trendurile din mediul online.
Fondată în anul 2006, Provident Financial România este o instituţie financiară nebancară, care deserveşte peste 200.000 de clienţi, fiind prima instituție financiară care a lansat în România creditarea la domiciliu, pe baza unui model de afaceri cu o istorie de aproape 140 de ani.
Provident oferă produse şi servicii financiare simple, rapide și adaptate propriilor nevoi și posibilități. Compania este recunoscută pentru servicii de cea mai bună calitate, pe care le oferă într-un mod profesionist și prietenos. Printre valorile companiei regăsim respect, responsabilitate, claritate și transparență.
Provident oferă acces la creditare unei categorii de români care altfel ar putea fi excluși din ofertele altor instituții financiare.
Printr-un angajament ferm de a susține incluziunea financiară și socială, Provident se adresează cu precădere persoanelor care vor să obțină un credit rapid, pentru diverse nevoi personale sau proiecte specifice, și pe care să îl poată restitui fără a se împovăra, în rate potrivite propriilor posibilități.
De regulă, clienții folosesc împrumuturile Provident pentru a-și echilibra bugetele săptămânale, pentru îmbunătăţiri în locuinţă, pentru diverse cheltuieli medicale, pentru educație sau pentru a acoperi cheltuieli neprevăzute.
Canopy este o agenție de top în performance marketing, Google Premier Partner pentru al treilea an consecutiv, care oferă servicii de PPC și marketing integrat prin: gestionare social media, SEO, Web Design si Creație. Cu o echipă multidisciplinară de experți, oferim servicii excepționale de marketing de performanță, branding și creație pentru a ne ajută clienții să-și atingă obiectivele de afaceri.