CAP a realizat prima campanie pe 2007 adresata persoanelor fizice de la ING, comunicarea fiind centrata in jurul ING Cont'ROL contul curent cu dobanda de depozit de 6,4% pe an.
Agentia a castigat pitch-ul in decembrie, in fata altor patru agentii locale. Spotul a fost filmat cu Multimedia Est in studiourile Kentauros, regizor fiind Simon Henwood. Campania mai cuprinde spoturi radio, outdoor, print si o parte de innovative, constand in bancnote de un metru la agentiile ING sau mesaje trimise pe mail in care sunt povestite intamplarile fantastice care se intampla la ING.
Reprezentantii ING au declarat ca din agentiile participante la pitch, printre care Leo Burnett si McCann Erickson, CAP s-a identificat cel mai bine cu ce voiau ei sa transmita. Obiectivul campaniei, realizata in 6 saptamani, este atingerea cifrei de 1 milion de clienti, iar Raluca Feher de la CAP spune ca " ea a fost gandita sa atraga lumea in office-uri. Am vrut sa punem banca pe shopping list-ul lor.