C30, a Volvo AdVenture

Joi, 14 februarie, la Fratelli Studio, AdVenture a lansat rebelul familiei Volvo - C30.
Pornind de la conceptul indraznet al campaniei "A product of free will", evenimentul a fost concentrat pe caracterul puternic al lui Volvo C 30, primul autoturism care te lasa pe tine sa iti spui parerea. Dupa o traditie de evenimente organizate de-a lungul anilor alaturi de Volvo, AdVenture a petrecut "Ziua Indragostitilor" anuntand venirea celui mai nou membru al firmei suedeze de autoturisme.

Caracterul nonconformist si tineresc al lui Volvo C30 i-a venit ca o manusa agentiei de publicitate "One of a Kind", iar adaptarea campaniei internationale s-a facut fara probleme. Petrecerea tematica a fost o adevarata provocare pentru invitati, acestia fiind luati prin surprindere de diversitatea optiunilor, incepand cu muzica si continuand cu masinile prezentate.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related